TST Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Kan vi friste med et eksemplar av Halo 3 Legendary Edition, og to billetter til Halo-konserten i Oslo på fredag? Les mer
nets Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Disse er også voiced av Brian Posehn i tilleg da, men skal ikke avsløre det riktige svaret
Amored Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 (endret) Vinner jeg? Har ikke råd til Halo 3 for tiden gitt Endret 24. september 2007 av Amored
Rage_Hunter Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Mystisk nok så var det et litt vanskelig spørsmål denne gangen Vil Gamer.no faktisk ha oss til å tenke? Så skremmende... *Google*
Saykin Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Mhmm, håper jeg vinner NOE på gamer.no for engangs skyld *krysser fingrene og håper*
Hawko Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Jeg er litt i tvil om det er lurespørsmål, siden de nevner "originale Halo", men hvem vet? Som alle andre sier, så er det vel morsomt å vinne.
Bear^ Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Slenger meg med her, liker konkuranser jeg, så hvorfor ikke. Kanskje jeg for en gangs skyld vinner noe?
oleerik__ Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Nokså lett spørsmål, noe de fleste burde vite hvis de tenker seg om. Men, det er 2 personer som har stemmene!
saximus Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Halo-konsert?! Hva skjer med verden?! Jeg gadd ikke å lese artikkelen - jeg ville bare inn hit for å stille et vantro spørsmål.. Ærlig talt - det hørtes rimelig døvt ut..
TST Skrevet 26. september 2007 Forfatter Skrevet 26. september 2007 Halo-konsert?! Hva skjer med verden?! Jeg gadd ikke å lese artikkelen - jeg ville bare inn hit for å stille et vantro spørsmål.. Ærlig talt - det hørtes rimelig døvt ut.. 9581949[/snapback] Hvis du ikke har lest artikkelen, eller heller ikke har lest artikkelen om konserten som det linkes til i artikkelen, så er det egentlig fullstendig unødvendig å uttale seg i det hele tatt. Det er nok av folk som setter pris på både konserten og konkurransen, og som ikke har behov for meningsløse og sure oppstøt fra slike som deg. Hvis du derimot besstemmer deg for å lese artikkelen, så er du hjertelig velkommen til å si din mening om konserten her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=821131 :-)
Anbefalte innlegg