Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen. Bli med du og!


Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg anbefaler dere sterkt å reise på Stragiotti. Stragiotti er en pizzarestuaurant med lokaler i Vestre torggate 3. Med rimelige priser, koselige bord og sjarmerende italiensk musikk er dette stedet noe for seg selv! Bestill gjerne bord på forhånd, men det er også mulig å innprovisere! Stragiotti, den billige maten, den varierte maten. Den herlige deserten. Til forrett vil jeg anbefale dere de herlige hvitløksbrødene, til hovedrett Pizza med salami og til desert kveldens høydepunkt: Tirramissu! Det er også mulig å ta en kopp kaffe etter maten. Gå på Stragiotti, dere vil ikke bli skuffet.

9566051[/snapback]

 

SNIKREKLAMERING PÅ HØYT PLAN! :ph34r::ph34r::ph34r::ph34r::ph34r::ph34r::ph34r::ph34r:

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler dere sterkt å reise på Stragiotti. Stragiotti er en pizzarestuaurant med lokaler i Vestre torggate 3. Med rimelige priser, koselige bord og sjarmerende italiensk musikk er dette stedet noe for seg selv! Bestill gjerne bord på forhånd, men det er også mulig å innprovisere! Stragiotti, den billige maten, den varierte maten. Den herlige deserten. Til forrett vil jeg anbefale dere de herlige hvitløksbrødene, til hovedrett Pizza med salami og til desert kveldens høydepunkt: Tirramissu! Det er også mulig å ta en kopp kaffe etter maten. Gå på Stragiotti, dere vil ikke bli skuffet.

9566051[/snapback]

Og så kommer nyhetene..

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler dere sterkt å reise på Stragiotti. Stragiotti er en pizzarestuaurant med lokaler i Vestre torggate 3. Med rimelige priser, koselige bord og sjarmerende italiensk musikk er dette stedet noe for seg selv! Bestill gjerne bord på forhånd, men det er også mulig å innprovisere! Stragiotti, den billige maten, den varierte maten. Den herlige deserten. Til forrett vil jeg anbefale dere de herlige hvitløksbrødene, til hovedrett Pizza med salami og til desert kveldens høydepunkt: Tirramissu! Det er også mulig å ta en kopp kaffe etter maten. Gå på Stragiotti, dere vil ikke bli skuffet.

9566051[/snapback]

Og så kommer nyhetene..

9566163[/snapback]

I lol'd.

Nei, men seriøst. Forrige gangen ditchet vi Stragiottis like a hot potato. Kanskje det er verdt å prøve?

Lenke til kommentar
Noen av dem har vært mer suksessfulle en de andre på et felleskapelig og individuelt nivå
Ja, jeg tok av i Buzz, garantert. Jeg fatter ikke hvorfor jeg var så fjern :p

 

Jeg er med... Patrick, 15...

9566008[/snapback]

Fører deg opp jeg. Og skaff deg avatar mann. Greit nok at jeg kjenner deg igjen på nicket. Men avatar er alltid koolt. Dessuten ødelegger du hele påmeldt-liste-designet mitt. :p

Lenke til kommentar

Saluttkall og kommentarene til innlegget hans gjorde dagen for meg! :!:

Nesten så jeg får lyst til å sjekke ut Stragiotti.

 

Men da fører jeg hvertfall PatrickM opp på listen. Skal jeg hive deg opp på listen også "Det Dvergiske Kaffebord"? Om noen føler seg glemt skrik ut eller send meg en PM. Jeg kan være litt glemsk og ha noe dårlig oversikt til tider. Så det er isåfall grunnen. ;)

Lenke til kommentar
Saluttkall og kommentarene til innlegget hans gjorde dagen for meg!  :!:

Nesten så jeg får lyst til å sjekke ut Stragiotti.

 

Men da fører jeg hvertfall PatrickM opp på listen. Skal jeg hive deg opp på listen også "Det Dvergiske Kaffebord"? Om noen føler seg glemt skrik ut eller send meg en PM. Jeg kan være litt glemsk og ha noe dårlig oversikt til tider. Så det er isåfall grunnen. ;)

9566314[/snapback]

Ja du kan sikkert det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...