Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen. Bli med du og!


Snorre

Anbefalte innlegg

Men er folk generelt for å gå ut og spise da?

 

Isåfall, hvor vil folk spise? For meg er det litt det samme så lenge det ikke er megadyrt og de har litt variert mat der. Altså ikke sushibarer eller fiskeboden på torget. ;)

 

Erdet også stemning for å møtes hjemme hos noen etter et eventuelt restaurantbesøk for videre prat og morro? Noen som kan tenke seg å stille leilighet/hus til disposisjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så langt er vi jo syv påmeldte. Kanskje noen fler. Men av erfaring faller jo en del fra dagene før oppmøte. Så det går sikkert bra.

 

Edit: Jo mer saluttknall nevner Stragiotti. Jo mer får jeg lyst til å gå der. Det skader aldri å besøke nye restauranter!

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Da er vi oppe i ni påmeldte. Begynner å bli bra med påmeldte nå. Typisk antall oppmøtte på de forrige forumtreffene lå på rundt 10 brukere. Ellers kan vi jo kanskje begynne å tenke på når vi skal ha dette treffet. Og siden jeg har en viktig innlevering på mandag stemmer jeg for fredag den femte oktober eller lørdag den sjette. Om ca to uker altså.

Lenke til kommentar
Da er vi oppe i ni påmeldte. Begynner å bli bra med påmeldte nå. Typisk antall oppmøtte på de forrige forumtreffene lå på rundt 10 brukere. Ellers kan vi jo kanskje begynne å tenke på når vi skal ha dette treffet. Og siden jeg har en viktig innlevering på mandag stemmer jeg for fredag den femte oktober eller lørdag den sjette. Om ca to uker altså.

9567083[/snapback]

 

Høres ut som det passer her da, i hvert fall :) Fredag er en pen dag å ta noe slikt på.

 

Men nå ligger den ikke rett ved siden av skolen min, og da kan jeg ikke kjøpe det i lunsjen. Jeg går jo faen ikke på pastasentralen på FRITIDEN? O_o

9566741[/snapback]

 

zz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...