Gå til innhold

Explosiv tirsdag hos Netshop!( the aftermath)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjokolade i pakken er både ett billig og bra salgstriks, funker i alle fall på meg :)

9589946[/snapback]

Så du velger en butikk fremfor en anne for en sjokolade til 15 kroner? Går faktisk ann å kjøpe sjokolade i butikker også.

9590002[/snapback]

Mannfolk går ikke på butikken og kjøper sjokolade, de spiser det bare når de får det. :cool:

Endret av Irrelevant
Lenke til kommentar
Sjokolade i pakken er både ett billig og bra salgstriks, funker i alle fall på meg :)

9589946[/snapback]

Så du velger en butikk fremfor en anne for en sjokolade til 15 kroner? Går faktisk ann å kjøpe sjokolade i butikker også.

9590002[/snapback]

Mannfolk går ikke på butikken og kjøper sjokolade, de spiser det bare når de får det. :cool:

9590070[/snapback]

det er DROPS!

Sjokolade er førstgangen etter slik jeg har sjønt (var lion king her :D)

 

 

Andre enn meg som faktisk IKKE har fått leverings bekreftelse?

Min pakke ligger fortsjatt som ordre bare :(

Jeg hadde håpet på en pc bygge helg så lenge dette var en tirsdag :cry:

Hovedkortet jeg kjøpte samtidig var 8 på lager da jeg kjøpte det om kvelden, nå står det ukjent dato på 16.10 :cry:

NEEEEI!

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Posten er kjappe i dag trur jeg, pakka mi er i allefall sendt :tease: !

 

27.09.07 19.13 VIDERESENDT 0024 OSLO

27.09.07 14.02 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE

 

Førstegang det har skjedd meg.. Bestilt fra en del som sender pakka innom/fra STOKKE.. men aldri vert videresendt fra OSLO så fort.. :)

Kanskje jeg får pakka lørdag ? :hmm: (eller er det ikke utlevering da ?)

Endret av aGal
Lenke til kommentar
Spørs hvor i landet du bor.

 

En gang når jeg bestilte fra komplett gikk den dagen etter om Oslo til Molde forså å bli kjørt hit, til Kristiansund på en morgen(var framme i 11-tida).

 

Da var jeg imponert :wee:

9590491[/snapback]

 

 

Hamar er innlandets hovedstad ca 12 mil fra hovedstaden, med andre ord ikke lange veien.. tar normalt 4 dager med posten etter mine tidligere erfaringer..

Men nok om det.. :)

Da kan jeg sikkert forvente pakka på lørdag :) *jippi*

Lenke til kommentar

Hvis jeg bestiller vare fra Komplett, så tar den en veldig lang tur:

Sandefjord (sør for meg) - dagen etter er den i Stokke (nord for meg) - dagen etter det igjen er den på omlastningsterminalen i Tønsber, og dagen etter det er den på postkontoret her.

Og det er ikke unormalt at den tar turen innom Oslo mellom Sandefjord og Tønsberg heller :p

Jeg har lært meg og bruke Tollpost :love:

Lenke til kommentar
Siden komplett har startet med å selge Vaskemaskiner skal man ikke se bort fra at jeg blir fast hos Nethsop med datadeler og sjokolade (Ikke send meg frukt dropps igjen  :thumbup:  )

9591901[/snapback]

de sender drops ^^

har fått de alle gangene untatt den første gangen :ph34r:

 

netshop er for dataintriserte

Komplett er for alt intriserte... komplett må være en fin plass å handle julegaver... alt i samme pakke ^^

Bare venter på komplett sin brød bil jeg nå ^^

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...