Gå til innhold

Explosiv tirsdag hos Netshop!( the aftermath)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min pakke er ankommet :) 3 dager med servicepakke er ny rekord hit til meg ! :p

Sliter litt med å skrive, er større taster og litt annent opsett på det nye tastaturet.

Tar vel bare noen dager å lære seg kjenner jeg meg selv rett :p

Fikk 1 stk Hval sjokolade med "nonstop" med i pakken :) den smakte godt !

Lenke til kommentar

Da har jeg akkurat vært å henta pakka mi på posten :) 2GB Geil Ultra :cool:

 

Fikk med Hval sjokolade og skritteller, som egentlig er en morsom kombinasjon å sende :!:

 

Men lurer på en ting. Jeg venter på en pakke til fra Netshop, og det har stått GRØNN leveringsdato i 3 dager nå, men den har blitt flyttet hver dag, til neste dag. Noen som har noe liknende på gang. Venter på 5 x 500gb Samsung og 4 x Vifter. Alt skal være på lager iflg netshop.no

Lenke til kommentar

Husker for en stund tilbake at det ble opprettet en tråd om hvorvidt man fikk med Lion eller ikke. Der ble hvertfall konkludert med at dersom det ikke innebar noe pakking for Netshop (f.eks når man bestiller en skjerm eller kabinett som allerede ER i en eske) så pakker dem ikke opp eska for å legge en sjokolade (elns) oppi der. Eller om de sender et tastatur pakket i gråpapir. Noe som egentlig er fornuftig.

 

404 (error) skritt hittil idag!! Kan jo ikke love godt :p

Lenke til kommentar

Fikk pakken min i går - og til min store overraskelse, en skritt teller fulgte med sjokoladen. Det er jo forsåvidt greit nok - men at den påstod at det var 904 skritt fra Netshop til Bergen .. det var litt drøyt!

 

Er ganske happy med DiNivo Edge tastaturet - håper det bare fungerer like bra under Linux når eg kommer så langt :)

Lenke til kommentar
Da har jeg akkurat vært å henta pakka mi på posten :) 2GB Geil Ultra  :cool:

 

Fikk med Hval sjokolade og skritteller, som egentlig er en morsom kombinasjon å sende  :!:

 

Men lurer på en ting. Jeg venter på en pakke til fra Netshop, og det har stått GRØNN leveringsdato i 3 dager nå, men den har blitt flyttet hver dag, til neste dag. Noen som har noe liknende på gang. Venter på 5 x 500gb Samsung og 4 x Vifter. Alt skal være på lager iflg netshop.no

9599516[/snapback]

 

Om varene er på lager er det fordi det er stor kø av pakker som skal ut og dermed forskyves datoen automatisk helt til den kommer på plukklisten

Lenke til kommentar
Jeg fikk mitt Logitech deNovo tastatur i går fredag kl 8 på morgenen. Grei nok leveringstid. Da pakken bare bestod av tastaturesken og grått innpakningspapir så fikk jeg ikke med noe snop :( Men som forventa egentlig.

9600081[/snapback]

 

Ikke snop eller skritteller med diNovo-tastaturet?!

 

This is an outrage! :cry:

 

Men seriøst, når folk som handler for 200 kroner får gøy ting med pakken så burde da vel de som bestilte dyrere ting (ref.: diNovo) også få noe kult. :(

Lenke til kommentar
EDIT: Ikke lenge til denne tråden stenges  :(

Så så gutten min, pappa Jarmo skal vurdere denne saken når vi kommer så langt. ;)

 

Denne tråden har blitt rapportert (noen ganger) som unyttig og postcounter for tiden. Vi bør ha noenlunde rette holdinger til hva som er liv laga her i huset.

 

Mvh

:)

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...