Gå til innhold

Explosiv tirsdag hos Netshop!( the aftermath)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har også ordrestatus: plukkliste. Hva vil det si?

9581313[/snapback]

 

At den er kjørt ut til plukking, så den ligger sikkert i en bunke med bestillinger å bare venter på å bli plukket :)

 

De jobber sikkert med begge hender etter en eller to bestillinger i løpet av gårdsdagen vil jeg tro...

Lenke til kommentar
Jeg har også ordrestatus: plukkliste. Hva vil det si?

9581313[/snapback]

 

At den er kjørt ut til plukking, så den ligger sikkert i en bunke med bestillinger å bare venter på å bli plukket :)

 

De jobber sikkert med begge hender etter en eller to bestillinger i løpet av gårdsdagen vil jeg tro...

9581422[/snapback]

Det var jo over 400 bestillinger i går.

Lenke til kommentar
Jeg har også ordrestatus: plukkliste. Hva vil det si?

9581313[/snapback]

 

At den er kjørt ut til plukking, så den ligger sikkert i en bunke med bestillinger å bare venter på å bli plukket :)

 

De jobber sikkert med begge hender etter en eller to bestillinger i løpet av gårdsdagen vil jeg tro...

9581422[/snapback]

Det var jo over 400 bestillinger i går.

9581436[/snapback]

 

Nå vet ikke jeg hvor mange bestillinger det var i løpet av gårdsdagen, det er det vel kun netshop som har tall på..

 

Der for skrev jeg:

 

De jobber sikkert med begge hender etter en eller to bestillinger i løpet av gårdsdagen vil jeg tro...

 

Noe som anntyder at det kanskje var mer enn en eller to bestillinger. Men jeg kan godt bruke spade neste gang i steden for en skje for å få fram det jeg mener. Noe sånn som dette kanskje?

 

De jobber sikkert med begge hender etter 765 eller 766 bestillinger i løpet av gårdsdagen vil jeg tro...

Lenke til kommentar

Var heldig? og fikk sat tvkortet til 395,- , trykka f5 som besatt, men det hjalp nok :) Fikk samla sammen noen ordre også, ikke rart det tar til å plukke

 

Edit: Nei, der var de ferdig med småplukket. Da er det vel en pakke på vei i morgen tidlig..

Endret av Torro
Lenke til kommentar
Hvorfor er det så UTROLIG vanskelig å skjønne at Manx var ironisk når han sa 1 eller 2 bestillinger?

Noen oppfatter den, andre ikke. Noen synes den var litt morsom, andre ikke.

 

The following content MAY disturb you:

 

Folk er forskjellige.

 

9581583[/snapback]

 

 

Var verken et forsøk på å være morsom eller ironisk. Jeg regnet med at folk med litt mere iq enn det som trengs for å klare å lukke opp en dør skjønte hva jeg mente...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...