Gå til innhold

Halo (1,2,3, Wars, ODST): Vennetråd


boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk :)

 

Spilte veldig bra i begynnelsen men nå har jeg havnet i en ca. skill-range hvor jeg må virkelig kjempe for å heve meg. Er i dag på skill 39 i LW. LW-skills er den eneste skillsen som forteller hvor godt man egentlig er. Man kan alltids surfe på en god TS- og TT-bølge dersom man spiller med gode spillere. I LW er det kun deg selv som kan heve din skill.

 

Fikk Extermination på Snowbound. Alle var samlet i midtpunktet under bakken. Lempet inn noen granater og tok ut resten med AR og melee.

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Jeg mener det blir feil å si at LW er den ordentlige skill-modusen i forhold til TS bare fordi man flyr rundt på egen hånd. Det hele dreier seg enten om hvor god du er (som dere sier), eller hvor god du er til å time (I LW). Man kan komme langt ved å holde seg til den siste der, altså sitte å vente til 2 stykker er i kamp for å så ta dem begge når de har lite liv.

 

Men igjen, så blir det feil å si at det ikke er skill, fordi det er jo ikke bare-bare å time det perfekt og hoppe inn når begge har low shields. :p

 

Så egentlig er jeg uenig med meg selv ...

 

Edit: Jeg vil si at ordentlig lagspill i TS med gjevngode folk kanskje er det kuleste. Det morsomste er hvis man får til bra lagspill, og bare meier gjennom alle lagene man møter.

 

Edit 2: Så jævla rart innlegg ...

Endret av E-wok
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...