Gå til innhold

Den store skate tråden


jokka8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde ikke sjangs til å klare å knekke noe på det stedet... Knekker stadig vekk noe ellers når det ikke er noe challenge i bilde, men ikke der - så jeg bare ga stikka til en kompis som ikke har spilt spillet før og han klarte det på andre forsøk.

 

haha genialt! :p

Jeg klarte det etterhvert da :) Traff treet og en stolpe :)

Men tar det lang tid før jeg kommer til X Games? :p

 

-Tomhah

Lenke til kommentar

Man må gjøre alt for en av bladene (så du får bilde på forsiden) for å komme til X-Games. Tar kortest tid hvis du bare jobber med et blad, og ikke litt på begge. Heller ta andre bladet etterpå, hvis du vil fortest mulig til X-Games.

 

Når du ser på kartet så kan du trykke på Y for å bytte mellom å se challenges for de to bladene, Skateboard mag. og Trasher.

Endret av Bloody Mess
Lenke til kommentar

Det er Nollie 360 flip trikset tror jeg.

 

Se for deg en ur-skive på høyre stikka,

før stikka til 10 punktet

vri langs kantet opp til 12

før stikka ned til 5

 

Eventuellt reverser allt etter hvordan du står på brettet, det er ett vanskelig triks, så du bør gjerne øve mens du står stille.

 

Når du så skal gjennomføre trikset så bare bruker du den posisjonen du starter i når du begynner utfordringen, ett par dytt og rask triks så burde du treffe hvor du skal grinde.

Lenke til kommentar
Det er Nollie 360 flip trikset tror jeg.

 

Se for deg en ur-skive på høyre stikka,

før stikka til 10 punktet

vri langs kantet opp til 12

før stikka ned til 5

 

Eventuellt reverser allt etter hvordan du står på brettet, det er ett vanskelig triks, så du bør gjerne øve mens du står stille.

 

Når du så skal gjennomføre trikset så bare bruker du den posisjonen du starter i når du begynner utfordringen, ett par dytt og rask triks så burde du treffe hvor du skal grinde.

 

 

Tusen takk :) Skal prøve det ut ;) Har nå blitt PRO skater btw :p

 

EDIT: Får bare til dobbel heelflip =(

Endret av Tomhah
Lenke til kommentar
Hmmm, skjedde noe rart med skate hos meg. Logga på boxen i dag, og vips hadde jeg 980 i gamerscore på SKATE. Har klart det meste i spillet, men det som er litt spes er at jeg ikke har gold membership (Har ikke spilt live), men live achievmentsene var unlocked...

 

Har dette skjedd med noen flere? eller er jeg bare rar?

 

Eneste som ikke er unlocked er den hvor du må ha spilt 20 ranked et eller annet :hmm:

 

Skjedde med meg også, skulle sjekke hvilke points jeg manglet, vips hadde jeg alle online points og mange andre som jeg absolutt ikke skulle hatt! Har ikke vært i x-games enda, men har vist fått gold medals å greier.

 

Litt irreterende, for jeg hadde faktisk tenkte å klare alle points selv i dette spillet for en gangs skyld, fordi det er det beste spillet jeg har spilt på 360 siden CoD2.

 

Men det er jo greit å få alle online achievements, siden jeg ikke ser på skate som et online spill.

 

Men jeg får gjøre alle milestones å få de siste pointsa.. :p

Endret av cizz
Lenke til kommentar
Flere her som har problemer med han DJ Ladd og det FS 5-0 til FS TAIL..

Er det jeg som er helt ute på jorde eller er det oppdraget vanskelig?

Er det siste oppdraget jeg har får jeg får Skateboard mag..

 

PLEASE HELP ME!!

 

Bimmerfan

 

Kom over

på et annet forum, denne viser hvordan du skal gjøre det ihvertfall. Husker jeg sleit mye med denne da jeg trodde man skulle ta ein ollie mellom de to grindene. Men det gikk tilslutt.. :yes:

 

Nettopp fullført alle Trasher-videoene. Fant tilslutt en grei plass å gjøre alle No Skate Zone videoene.

Lenke til kommentar
Fant tilslutt en grei plass å gjøre alle No Skate Zone videoene.

Hvor? Finner ingen spesielt gode steder å få poeng på.

 

Der med city-hall. Det er et stort område som er no-skate der, mer enn det som vises som rødt på det lille kartet du ser når du skater. Her er det ihvertfall rimelig greit med trapper. Jeg fant en lang og bein strekning som jeg kunne grinde på. Brukte denne til å få 3X. Så når du har 3X får du faktisk 900 poeng for en 360 hardflip, dersom du gjør den i sånn noenlunde god fart og lander bra. Eventuelt du kan snu og grinde samme trappene tilbake dersom du føler for det, men mye lettere å ta 360 hardflip! :thumbup:

 

 

Jeg synes denne måten var mye lettere enn å stresse ved det matrix-greiene. Synes grindene blir litt for korte der.

 

 

Hvor er det man finner disse klesplaggene man har vunnet? det skjønner inte eg:S

 

De blir vel bare låst opp trodde jeg. Slik at du kan kjøpe dem i en an shop'ene.

Endret av cizz
Lenke til kommentar

Evt. flip opp på taket, grind langs en av kantene, flip ned, grind på fortauskanten så lenge du kan, flip ut, manual så langt det går og flip ut. : D

 

Holder antagelig med flip, grind oppå og flip ut. Det er en minimumspoengsum du må få der, eller husker jeg helt feil?

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Evt. flip opp på taket, grind langs en av kantene, flip ned, grind på fortauskanten så lenge du kan, flip ut, manual så langt det går og flip ut. : D

 

Holder antagelig med flip, grind oppå og flip ut. Det er en minimumspoengsum du må få der, eller husker jeg helt feil?

 

 

er det. men jeg sliter med og komme opp på taket :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...