Gå til innhold

Den store skate tråden


jokka8

Anbefalte innlegg

Med denne tråden tenkte jeg vi kunne poste tips, triks, erfaringer og ikke minst "spots" (spots: steder der det er bra å ta fine triks).

 

Når du begynner å spille har du flere valg som du kan velge:

 

Career

Xbox live

Freeskate

Partyplay

Tutorial

 

Career: Her spiller du i en modus der du må gjøre det best mulig for å tjene penger og sponsorkontrakter. Dette er nok den mest motiverende enspillermodusen.

 

Xboxlive: Har følgende valg:

-Ranked quick match

-unranked quick match

-custom match

-community

-Homepage

 

Freeskate: Her skater du når du vil, åssen du vil og hvor du vil. kun for gøy.

 

Partyplay: festspill. 2,3 eller 4 spillere. Her har du to moduser; skate eller spot battle.

-S.K.A.T.E: Samme som gris. Den personen som begynner må ta et triks. Nestemann må gjenta det trikse, bommer du får du en bokstav. Første som får S.K.A.T.E har tapt.

-Spotbattle: greier du og få mer enn motsdanderen på en spot?

 

Tutorial:Dette er også den du har i demoen. Altså, her lærer du åssen du skater.

 

Media:Her har du videoene og bildene dine. Du kan også se på filmer på skate.reel

 

Options:

 

Extras

Endret av jokka8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig i kommentaren over meg her, selv om det er et veldig bra initiativ :) Jeg lurer på en ting: Går det an å freeskate i live med venner? evt tilfeldige live brukere?

9553431[/snapback]

Det går ann å freeskate i live med venner ja.

Men dessverre ikke over hele byen. man må velge ett ommerådet.

Heldigvis er det mange å velge mellom

 

Jeg er enig med at vi kan holde det til den andre tråden.

Grunnen til at jeg starta denne var at jeg ikke klarte å finne en annen som passa helt.

Endret av jokka8
Lenke til kommentar

Noen som har det :!: Mens resten er stucked i Community Center, og må ta glitch for å komme seg ut, og når vi først kommer oss ut etter masse strev med tutorials og challanges så får vi bare skatea i 20 min før vi må gjøre samme dritten om igjen. hehe, latterlig.

 

Men men, er ikke lenge til Torsdag :-)

Lenke til kommentar
Noen som har det  :!:  Mens resten er stucked i Community Center, og må ta glitch for å komme seg ut, og når vi først kommer oss ut etter masse strev med tutorials og challanges så får vi bare skatea i 20 min før vi må gjøre samme dritten om igjen. hehe, latterlig.

 

Men men, er ikke lenge til Torsdag :-)

9557354[/snapback]

Men det er lenge nok..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...