Gå til innhold

Den store skate tråden


jokka8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble veldig overaska over hvor gigantisk byen var.. :p Når jeg så på kartet første gangen, trodde jeg at byen var temmelig liten. Ser veldig slik ut med tanke på veiene karet viser.. Små skuffet satte jeg kursen mot den første butikken du skal til, som er ca midten på kartet. Men det tok jo lang tid å komme ned.. Greit nok jeg tryna masse, men brukte vell rundt 4 minutter ned. Som da er midten av kartet! Ganske imponerende.. =D Kjøpte spillet i dag btw..

Lenke til kommentar
jeg sliter litt med trica jeg. hvet at man har trickguide osv.. men sliter

 

får bare til (dobbel ) heel/kick og pop shovit fast omtrent har landet mye rart, jeg må bare øve.

 

Øv, øv og øv, så sitter det etterhvert :) Det finnes en trickbook i backpacken din, som er nyttig for å se hvilke stikkebevegelser som må til, ellers er det en god idé å starte med tutorials så du får teken på basic moves.

Det er ofte litt tilfeldig hvilke trick man ender opp med siden det er små stikkeutslag som avgjør, men med masse øvelse så sitter det i fingertuppene etterhvert.

Lenke til kommentar
klør i fingrene etter og spille igjenn nå! Xboxen min ble sendt fra tyskland i dag( hart vert på repprasjon) Er det noe håp om og få den til helgen tror dere?
Den kommer vel kanskje fram til i morgen tidlig, tok ikke lang tid når de sendte min fra verkstedet og opp hit til Trondheim. Ring og mas litt ekstra om du ser at den har kommet fram da ;)
Lenke til kommentar
Er det mye forskjellig Utstyr?

Fks: Mange skateboard,capser,bukser,gensere osv. Sånn at du får et veldig personlig preg osv:)

 

Ja, bortsett fra at man ser ut som en truckfører med caps på hodet.. De har tydeligvis funnet ut at capsene skal sitte så høyt på hodet som mulig.

Endret av Stein1
Lenke til kommentar

Hei! Sliter med å få Tricked out achievement på skate. Har sjekket i gjennom trickboka mange ganger nå, og det står jo at jeg har klart alle triksene, men har ennu ikke fått noe achievement. Noen andre som sliter med det samme, eller vet hva som er galt? har lest noe om hippie flip, men den står jo ikke i trickboka.

Lenke til kommentar
Hei! Sliter med å få Tricked out achievement på skate. Har sjekket i gjennom trickboka mange ganger nå, og det står jo at jeg har klart alle triksene, men har ennu ikke fått noe achievement. Noen andre som sliter med det samme, eller vet hva som er galt? har lest noe om hippie flip, men den står jo ikke i trickboka.

 

Tja..

Kanskje du ikke scroller siden nedover i trickboka?

Lenke til kommentar
Noen som har blitt lei av Skate enda? :p

 

*hosthostbyttemedpgr4hosthost*?

 

EDIT:

Billigste skate i butikk?

 

 

Jeg har ikke blitt lei skate, er et av de spillene som var utrolig morro, og til tider veldig vanskelig i carriere-modus. Men nå, er det digg å bare dra det fram i ny og ne, og bare slappe av å skate rundt uten mening :-) Jeg har ikke sett skate på noe tilbud enda.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...