Gå til innhold

Den store skate tråden


jokka8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei! Sliter med å få Tricked out achievement på skate. Har sjekket i gjennom trickboka mange ganger nå, og det står jo at jeg har klart alle triksene, men har ennu ikke fått noe achievement. Noen andre som sliter med det samme, eller vet hva som er galt? har lest noe om hippie flip, men den står jo ikke i trickboka.

 

Hippie Flip

Hippie Flip var lett da :love:

 

http://skate.share.ea.com/profiles/34559/posts/549062.aspx

Endret av Liquidant
Lenke til kommentar
Eneste som irriterer meg nå er en av de siste pro-challenges: Rob & Big sin.....Hater slike hvor du må gjøre spesielle triks for å klare det. 360 flip til crooked er verre enn 360 nollie flip-ride the hubba....

 

Enig, mye verre. Sleit ikke med å ta 360 flip, men med å få nok høyde på den. Når du først har fått øvd den inn går det greit, tar sin tid...

Endret av Bloody Mess
Lenke til kommentar
Hei! Sliter med å få Tricked out achievement på skate. Har sjekket i gjennom trickboka mange ganger nå, og det står jo at jeg har klart alle triksene, men har ennu ikke fått noe achievement. Noen andre som sliter med det samme, eller vet hva som er galt? har lest noe om hippie flip, men den står jo ikke i trickboka.

 

Tja..

Kanskje du ikke scroller siden nedover i trickboka?

Nei, jeg har gjort alle og har ikke fått noe for det.

Lenke til kommentar

Man lærte seg ikke det u tuts da?

Men jeg klarte det nåh :D

 

edit: jeg får ikke connecta til EA Nation. Jeg lagde meg en profil før jeg fikk live, kan det ha noe med saken å gjøre? Men det som er rart da at jeg kan ikke lage et nick like lang som gamertagen min :S Eller er det noe feil med Nation eller noe?

Endret av Symphony^
Lenke til kommentar

Valgte Real jeg. Tenkte at jeg kunne skifte seinere, men det går jo ikke :\

Vil skate for Zero eller noe jeg :)

 

Men, Girl har den beste skate videoen ever! Likte også feelingen i Hot Chocolate filmen til Chocolate. Også har vi Sorry og Really Sorry fra Flip som er kjempe bra filmer. Flere bra filmer fra Zero, Misled Youth osv. Baker 3 filmen :) Almost Round 3. And so on..

 

Har forresten Spit-Fire som wheel sponson :D Første skateboardet jeg hadde, hadde spit-fire hjul :D

Lenke til kommentar

Finnes det andre hjul enn Spitfire? :)

 

Synd de ikke har med Gizmo hjula som kom på slutten av 80 tallet, husker vi lo godt av de luringene som kjørte med de bråkehjula. Da jeg skata som mest på slutten av 80 tallet var det ikke rare utvalget i utstyr utover brett (dette hadde sikkert en del med at det faktisk var forbudt å skate i Norge litt tidligere) Tenk så sykt, forbudt å i det hele tatt skate! Greit nok at man må holde seg borte fra enkelte plasser nå, men å totalforby skating høres ut som en historie fra middelalderen.

 

Moder'n måtte smugle mitt første skateboard gjennom tollen på Fornebu, bananbrett kjøpt i England :)

Lenke til kommentar
Finnes det andre hjul enn Spitfire? :)

 

Synd de ikke har med Gizmo hjula som kom på slutten av 80 tallet, husker vi lo godt av de luringene som kjørte med de bråkehjula. Da jeg skata som mest på slutten av 80 tallet var det ikke rare utvalget i utstyr utover brett (dette hadde sikkert en del med at det faktisk var forbudt å skate i Norge litt tidligere) Tenk så sykt, forbudt å i det hele tatt skate! Greit nok at man må holde seg borte fra enkelte plasser nå, men å totalforby skating høres ut som en historie fra middelalderen.

 

Moder'n måtte smugle mitt første skateboard gjennom tollen på Fornebu, bananbrett kjøpt i England :)

 

Old School, man! :D

 

Begynte vel å skate i 2001 eller noe jeg :p Har ikke skatet så mye de 2 siste årene da :( Sist jeg skatet var på Danmarkstur i fjor sommer. Men, hadde jeg hatt venner som fortsatt skater, så hadde jeg også skatet :D

Happy times.

Skate gir meg mer skate følelse enn noen andre spill :)

Lenke til kommentar

Begynte å skate i 88, første brettet var et utslitt Vision Illusion som knakk etter to uker.. Fikk meg etterhvert et Santa Cruz Jason Jesse med Bullet hjul og Thunder trucks, helt konge:-) Hadde praksisuke på jeantv i 8. klasse (90), traff mange morsomme skatere da, og fikk med meg et Powell Peralta når jeg var ferdig.

 

Skate bringer virkelig tilbake godfølelsen:-)

Endret av Stein1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...