Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun er gal etter min penis


Anarkist

Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg møtte ei jente for 6 mnd siden og vi har vært sammen siden første dag vi traff hverandre. Vi bor ikke sammen men treffer hverandre nesten hver dag og bor i hver vår hybel. Problemet er at hun dukker opp hver dag på hybelen og drar ned buksa mi og begynner og suge meg som om hun aldri før hatt sett en pikk. Hun sleiker den og suger ut av meg sæd som om noen presser ut olje fra oliven. I begynnelsen så likte jeg det og følte det enormt seksuelt tiltrekkende, men etter hvert har hun fått ut så mye at jeg føler meg tom for sæd. Det er slitsomt og vondt, men når jeg ser på de sultne øynene hennes så kan jeg ikke la være og må bare la henne tømme ut min sæd. Hun elsker smaken av sæd sier hun, og virker litt pervers....nå lurer jeg på om hva jeg skal gjøre for å be henne dempe seg ned. :hmm:

 

jeg liker henne, men hennes perverse holdning skremmer meg... :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow, dette hørtes ganske villt ut. Om det er seriøst, er vel noe annet?

 

Enten så nyter du det, da dette er som andre her sier et "luksusproblem" det at ei er så vill etter pikken din tror jeg du sjelden kommer til å se igjen.

 

Eller, så ber du at hun demper den perverse holdningen sin, og gir tissefanten din litt pause iblant.. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...