Gå til innhold

Gamer.no TF2 klan?


Kva skal vi kalle laget?  

105 stemmer

  1. 1. Kva skal vi kalle laget?

    • Laug
      46
    • Klan
      41
    • Gruppe
      18


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva tror folk om denne? :) Laug er mye kulere enn klan.

Og ja, gruppa heter Gamer Bataljonen, men orddelingsfeil er orddelingsfeil, og rett skal være rett!

Jeg har laget den som vektorgrafikk, så den kan forstørres eller forminskes etter behov :)

 

 

 

jeg likte denne.. mulig å scale den litt ned, slik at jeg kan bruke den som spray? :D

 

Hadde vært bedre med clan da.

 

Edit noen andre i GB som er Dustbowl fan? jeg spiller for det meste på en engelsk 32player DB server. kun seriøse spillere der (90% da... :p ) hadde vært morro om jeg kunne fått kapret noen til å joine meg. må belage at det kan være opptil 10-20min vente tid får å komme inn på serveren men tro meg.. det er verdt det. ingenting som er mer morro er organisert slakt i DB :evil:

 

Vist noen vil være med så add meg til friends. nick er MysticoN

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
jeg likte denne.. mulig å scale den litt ned, slik at jeg kan bruke den som spray? :D

 

Hepp hepp!

 

Legger ved to JPG-filer, en med hvit bakgrunn og en med grønn som over. De er 256x256 begge to. :)

 

Det du gjør er å starte CSS eller HL2DM og importere disse to som sprays. Etterpå går du til mappa steam\steamapps\youraccount\Counter-strike Source\cstrike\materials\ og kopierer VGUI-mappa. Du kan selvsagt gå til HL2DM-mappa og kopiere derfra også...

 

Lim den så inn i steam\steamapps\youraccount\Team Fortress 2\tf\materials\ og skriv over alle eventuelle sprays med samme navn. :)

 

Hvit:

post-117620-1195995099_thumb.jpg

 

Grønn:

post-117620-1195995121_thumb.jpg

Lenke til kommentar
den nederste var fet!

 

Enig.. MEN(!) er det mulig å gjøre om Laug til Clan/Guild/gruppe/gutta boyz.. samme hva, liker ikke det ordet:(

 

Så også en anna Spray menst jeg spillte i går. var et bilde av en sniper som "kneela" var jævla digg. så at det var mange som skøyt på den. var plasert rett atmed red's spawn.

 

noen som kan lage en slik til meg? hadde vært digg.

Lenke til kommentar
ikke for og være stad, men vi er ingen klan og heller ikke et lag, vi er en gruppe på vel over 100stykker.. så group er gudd =)

 

clan /klæn/ Pronunciation Key - Show Spelled Pronunciation[klan] Pronunciation Key - Show IPA Pronunciation

–noun 1. a group of families or households, as among the Scottish Highlanders, the heads of which claim descent from a common ancestor: the Mackenzie clan.

2. a group of people of common descent; family: Our whole clan got together for Thanksgiving.

3. a group of people, as a clique, set, society, or party, esp. as united by some common trait, characteristic, or interest: a clan of actors and directors.

4. Anthropology. a. the principal social unit of tribal organization, in which descent is reckoned exclusively in either the paternal or the maternal line.

b. a group of people regarded as being descended from a common ancestor

 

Joda, vi er vel per definisjon det ;)

Lenke til kommentar

Bah, legger da opp en tredje versjon. Men vi er norske, så da blir det enten gruppe, klaun eller laug. Ikkeno' engelsk her :)

 

Selv stemmer jeg for laug, men ordner meg etter gruppa :)

 

Kanskje vi burde hatt en avstemning, så vi får en uniform logo? :p

 

post-117620-1196172887_thumb.jpg

 

post-117620-1196172896_thumb.jpg

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Hm, jeg tror jeg prøver å sette opp liste over hva folk synes, jeg :p Teller bare de to 'stemmene' før denne posten, pluss min. Si hva dere mener, folkens!

 

Laug: IIII

(Beges, realnils, cozmos, Vrengtpolvott)

 

 

 

Klan:

 

 

 

Gruppe: I

(svenningen)

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...