Gå til innhold

Komplett, syke fraktpriser?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så hvorfor ikke kjøpe fra en av de andre butikkene?

Komplett har utrolig lange leveringstider uansett for øyeblikket.

9523235[/snapback]

 

Ikke nødvendigvis på tv. Mange av tv blir sendt fra Kompletts lager på Borgeskogen og der har de ikke robotproblemer.

 

Normalt har ikke Komplett de verste fraktprisene. Hvilket tv gjelder det?

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt to tv-er fra Komplett for en uke siden. Frakt kom på like under 500 kr. Levert med BOX Delivery hjem! Så 1200 kr må være en feil, eller en veldig veldig veldig stor tv..... :whistle:

 

Komplett leverer tv-er rimelig kjapt hører jeg, men siden en av de jeg bestilte ikke er på lager så tar det tid. Det rare er at de ikke har noen anelse om NÅR de får tv-en til Komplett. Lagerstatus: Ingen tilgjengelige i dag. 38 stk 2007-09-15 (Ikke på lager. Ubekreftet)............... Ting kan ta veldig lang tid.... :cry:

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt to tv-er fra Komplett for en uke siden. Frakt kom på like under 500 kr. Levert med BOX Delivery hjem! Så 1200 kr må være en feil, eller en veldig veldig veldig stor tv.....  :whistle:

 

Komplett leverer tv-er rimelig kjapt hører jeg, men siden en av de jeg bestilte ikke er på lager så tar det tid. Det rare er at de ikke har noen anelse om NÅR de får tv-en til Komplett. Lagerstatus:  Ingen tilgjengelige i dag.  38 stk 2007-09-15 (Ikke på lager. Ubekreftet)............... Ting kan ta veldig lang tid....  :cry:

9524345[/snapback]

 

tja er jo 42" da.. men andre nettbutikker frakter jo for 130-300 kr på disse..

 

har sett på flere hos komplett f.eks

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334547

 

og alle jeg har sett i størrelsen koster 1200 å sende.. og det står at de sendes med posten.. :ohmy:

Lenke til kommentar

Det kommer faktisk veldig ann på hvor du bor om du har valgt hjem på døren pakke(ekspress). Da blir det fort dyrt for mange avhengig av hvilken sone de bor i. En vanlig servicepakke i denne vektklassen derimot vil ikke koste mye over 400 sendt fra et postkontor avhengig av størrelse på eske. Komplett vil jo såklart ha egne avtaler som sikrer dem bedre priser..

Lenke til kommentar

Det har med vekt å gjøre. Straks vekta bikker 35 kilo blir det dyrt. Ps.no har samme høye prisen på forsendelse.

 

En 37" kommer på 351 kroner da den er under 35 kilo. En 42" blir dyr da den er over.

 

Siden du har sett andre plasser der dette er billigere, så kom gjerne med eksempler.

 

Ørjan...

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
Det har med vekt å gjøre. Straks vekta bikker 35 kilo blir det dyrt. Ps.no har samme høye prisen på forsendelse.

 

En 37" kommer på 351 kroner da den er under 35 kilo. En 42" blir dyr da den er over.

 

Siden du har sett andre plasser der dette er billigere, så kom gjerne med eksempler.

 

Ørjan...

9528643[/snapback]

 

www.mpx.no 395,- med tollpost hjem på døren

www.mamoz.no 248,- servicepakke

259,- hjem på døren

www.amentio.no 125,- uspesifisert uten loggin

Lenke til kommentar
Når skal egentlig folk forstå at vekt og pris på pakker ikke bestemmes av butikken du kjøper fra, men av den som leverer pakken, og hvem er det? Posten... så her må du klage på Posten sine priser, Komplett er det vel ikke noe galt med.

9529645[/snapback]

 

Det er vell opp til komplett hvilken transportør de bruker, de burde jo helt klart klare å få en avtale med et annet transport byrå enn posten hvis de skal ha slike blodpriser.

 

Forøvrig koster det ca 900 kroner mindre i frakt hvis man bestiller fra mamoz som etter hva jeg kan skjønne også benytter posten. (245 til trondheims adresse) (345 til oslo adresse)

Endret av Luthorcorp
Lenke til kommentar

Jeg sjekket også dette på Komplett.no og hvis jeg la den 42" tven i handlekurven så fikk jeg opp disse alternativene.

 

Forsendelsesmåter uten postoppkrav med postoppkrav

BOX Delivery - hjemlevering 498.75 inkl. mva. 545.00 inkl. mva.

Posten tyngre på døren - hjemlevering 1530.00 inkl. mva. 1576.25 inkl. mva.

 

Hvis du Luthercorp bestiller flattv hos Mamoz så slipper du nok frakt i hele tatt...

Endret av tintin77
Lenke til kommentar

Hahahahahahahha

 

 

Jeg bor på Tyholt i tr.heim

 

Tok den tv`n som var linket til her lengere oppe i tråden..

 

Først, før jeg logget inn kom dette :

 

BOX Delivery - hjemlevering 498.75 inkl. mva. 545.00 inkl. mva.

Posten tyngre på døren - hjemlevering 720.00 inkl. mva. 766.25 inkl. mva.

 

 

men etter jeg har logget inn og merket av hvilken leverings adresse

så kom dette :

 

 

 

 

Varer: 11.995

Miljøgebyr: 43

Frakt: 1.200

Oppkravsgebyr: 46

Totalt: 13.284

Herav MVA: 2.657

 

 

 

 

Så den endra seg fra 498 ... til svimlende 1200

 

 

hmm

 

noe mystisk der ja ...

 

 

 

Til trådstarter :

 

hvis de har samme tv på mamoz så kan du bare hente den ut på enten Nardo eller Mercur ..!

 

 

 

mvh

-Djgunnah

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...