Gå til innhold

Halo 3-lekkasje i Norge (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er vel en av de meget heldige! jeg og en kompis kjøpte hvert våres Halo 3 spill i går og har spillt det i 7 timer i strekk! det er mye bedre en Halo 2... det er mange nye våpen, våpnene er oppgradert, flere kjøretøy og mange nye baner! mp delen var veldig også, selv om vi var 4 stk på en 19" skjerm med en oppløsning på 1280x1024..'

og for å bevise at jeg faktisk har spillet så kan jeg vise noen bilder:

Bilde005.jpg

Bilde006.jpg

Bilde007.jpg

Bilde008.jpg

 

Halo 3 er great! :thumbup:

Lenke til kommentar

jepp vet!.. men er ikke interisert i legendary ED. vil heller spille det her og nå, en å vente til den 26 og få legendary. det er jo MP delen som er best på spillet og den endrer seg ikke ved legendary, eneste er at du får en nerde hjelm som jeg ikke har bruk for... limited edition som jeg har nå holder i lange baner :)

Lenke til kommentar
jepp vet!.. men er ikke interisert i legendary ED. vil heller spille det her og nå, en å vente til den 26 og få legendary. det er jo MP delen som er best på spillet og den endrer seg ikke ved legendary, eneste er at du får en nerde hjelm som jeg ikke har bruk for... limited edition som jeg har nå holder i lange baner :)

9523625[/snapback]

 

 

sant så sant. menne er da vel ikke mange på MP? :p

Lenke til kommentar
Dette betyr at når GTA5 kommer må vi kartlegge elektrobutikken og finne den med den "dummeste" fyren i kassa og handel der før tida, hø hø høh

9519170[/snapback]

først må vi vente på GTA4 :p

9519367[/snapback]

 

Det blir ikke Expert som man kan kjøpe hos da i alle fall siden vi ikke får lov til å selge spillene i GTA serien. De er vist for voldelige.

Lenke til kommentar
Synes det er pussig at Microsoft sender spillene til butikkene så tidlig. Ber om problemer. Skjer ikke med eks. Nintendo  maks et par dager i så fall.

9524079[/snapback]

 

 

De gjør dette i denne sammenheng fordi de ønsker å være sikre på at alle butikker skal ha spillet på release dag. De regnet vel med at så mye blest det var rundt spillet så ville butikker være klar over release dato.

De gjør dette for å slå salgsrekorder.. ønsker å selge så mange titler innen 24t som mulig.. pr stunt osv..

Lenke til kommentar

Expert does it again! Det samme skjedde med Forza 2, de solgte di akkurat som ingenting 3 dager før release.

 

Vet at vi får store problem, samt store bøter hvis det blir solgt fortidlig.

 

Imo, så burde noen ta ifra Expert retten til å selge spill.. Dette har skjedd så mange ganger nå at det nesten ikke er morsomt (nesten ;) )

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...