Gå til innhold

Demo av Stranglehold (PC)


Anbefalte innlegg

20 år med muserfaring er det ingen som kan slå uansett. PS3 har fordelen her da med at den faktisk har universal støtte for alt det er av muser og tastatur.

Håper Unreal 3 faktisk kommer til Xbox360 så får vi se hvor langt Xbox folket havner bak . Gamepad vs Mus ..... det blir en blodig affære !

Kan gi meg beste Halo spilleren noensinne og jeg skal ta han med blind foran øynene hvis jeg får bruke mus.

9517292[/snapback]

 

da har vi en deal! du kjøper Unreal 3 og jeg kjøper Unreal 3... så får vi se hvem som vinner

 

xbox_mus_og_tast_denne.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
20 år med muserfaring er det ingen som kan slå uansett. PS3 har fordelen her da med at den faktisk har universal støtte for alt det er av muser og tastatur.

Håper Unreal 3 faktisk kommer til Xbox360 så får vi se hvor langt Xbox folket havner bak . Gamepad vs Mus ..... det blir en blodig affære !

Kan gi meg beste Halo spilleren noensinne og jeg skal ta han med blind foran øynene hvis jeg får bruke mus.

9517292[/snapback]

 

Tvilsom da 360,PC og PS3 eier ikkje vil kunne spille mot hverandre. Muligheten ligger der sier Epic, men de ser ikkje noe behov for det. Enda :)

 

For de som bare opplever frustrasjon i fps på konsoll, er det jo greit. Da har man jo PC å gå til dersom man ikkje har anlegg får å takle sjangeren med gamepad. :) Men for de av oss som sier ja takk begge deler, ja vi for med oss mange godbiter vi ihvertfall.

 

EDIT: For de som er usikre på om de skal ha det på 360 eller PS3, eg spillte begge demoene opp mot hverandre samtig og sammenlignet. 360 versjonen kjører med 60fps og ein god del mindre slowdowns kontra PS3 som kjører 30fps med mye slowdowns og meir jaggies. Men teksturene ser derimot ut til å vere hakket kvassere på sistnevnte.

 

Dersom demoen på begge platformer er representativt fo retail er det ingen tvil om hvilken versjon som er best reint tenknisk.

9517562[/snapback]

 

Hmm er du sikker på dette ? For det jeg leste sist var at PC brukere og PS3 brukere kunne spille på samme servere.

Lenke til kommentar

Kångespill!! Men jeg håper det går an å stille mer på grafikken... (det går ikke an gjøre noe som helst med spillet nå... bare "play" eller "quit"...)

 

Har sett litt på spillet og lest om det og når jeg så demo så lastet jeg med en gang. Litt kjipt med 2GB demoEXE og 10 minutter med spilling... men det var definitivt et bra spill jeg skal skaffe.

 

Jeg kjørte det helt problemfritt:

C2D

2GB ram

8800GTS320MB

 

Men jeg kunne jo tenke meg litt bedre oppløsning og litt bedre port... :|

Altså overflater og HDR er fett nok, men sammeskjøtingen var dårlig... kan ikke helt forklare det.. ehh.. det ser ut som om fingrene er firkantet og han har forskjellig hudfarge på alle sidene(textureringene) av fingrene/hendene.

 

Skjer det veldig mye når dere spiller gjennom på hard?

 

5/6

 

Kanskje 6/6 når jeg får en _ordentlig_ versjon og ikke en halvfabrikat-demoversjon, og da mener jeg at grafikken og gjennomføringen generelt bør forbedres en del ja... :)

Lenke til kommentar
Hmm er du sikker på dette ? For det jeg leste sist var at PC brukere og PS3 brukere kunne spille på samme servere.

9521030[/snapback]

 

Bra du spør, for eg blei litt usikker sjøl. Men det siste eg har fått med meg ang. saken var denne uttalelsen fra Mark Rein:

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

He also spoke about whether the game would feature PC/PS3 cross-platform play.

 

"

“I’d say it’s unlikely…there’s no technical reason you can’t do it, there’s a lot of reasons why it might not make sense and that is the fact that on a PC we can release a patch five minutes after the last patch if we wanted to. PlayStation 3 we have to go through a fairly complex certing process…that’s not to say we’ll never have it, but I don’t believe we’re going to ship with it as a feature.

 

“The thing is, it’s hard to know if people really want it or not. Do you really want to play against PC players?” He then added that the different gameplay speeds of the console and PC versions would also be an issue."

 

Kilder

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

 

Men igjen om det har kommet noe nytt for dagen ang. dette skal eg ikkje si noe meir. Beklager OT :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar
har problemer jeg også. når jeg starter demoen så loader den litt, så går bildet i svart skjerm og den ser ut til å endre oppløsning. dette gjør det noen ganger (les: så lenge jeg gidder å vente, dvs et par minutter).

9520991[/snapback]

Dette skjer med meg også, meget irritert siden jeg brukte hele gårsdagen på å laste det ned. Har prøvd det som ble beskrevet tidligere i tråden uten at det hjalp meg noe. :(

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å laste ned demoen som torrent fil, men fikk ingen connections. Så etter en time med venting, så lastet jeg ned gjennom FTP. Det rare var at jeg fikk opp mot 400kb/s. Trodde jo at den var låst til 100kb/s, men burde vel ikke klage ;).

 

 

Veldig bra spill, så Hard Boiled bare noen dager før og tenkte at spillet måtte prøves. Ligner veldig på filmen ja.

 

 

I den andre "shoot-out" sekvensen (når du står helt stille og bare kan bevege deg til venstre eller høyre), var det noen som forstod han ene fyren som lokket Tequila til seg?

Hørtes ut som tysk eller bare rabbel :hmm:. Han sa også noe på engelsk rett etter det. Det fikk jeg med meg...

Lenke til kommentar

Lastet ned demoen og testet..... Tror jeg aldri har vært SÅ missfornøyd med et spill før. Dette spillet er nok laget av fantasiløse økonomer som prøver seg i spillbransjen... Spillet(ut i fra demoen) har ikke sjel, er ikke underholdende, er lite gjennomført, er ensformig, er scriptet så til de grader, har stygg grafikk, ingen fysikk, er urealistisk..... Ikke tro mot filmene OSV....

Aldri i livet om jeg skal ha dette spillet når det kommer....

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...