Gå til innhold

Demo av Stranglehold (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spilte gjennom på den laveste vansklighetsgraden, og det var egentlig ganske kult. :!:

 

Er artig med litt sånne skyt alt du ser spill inniblandt alt det andre, og nå er det en stund siden jeg har spilt noe som dette. xD

 

PC-en min kjørte det helt greit, hadde ingen store problemer med lagg, selv om PC-en min begynner å bli litt eldre, ligger under det meste av minimumskravene. :)

Endret av Hatemaker
Lenke til kommentar
Sånne spill er alltid bedre på pc..Ingen tvil om det.

9515286[/snapback]

 

Det kan no diskuteres ;) Har hørt rykter om at det flyter bedre på 360 pga. slappp optimalisering opp mot PC. Og slikt er vel aldri bra :)

9515355[/snapback]

 

At fps spill er bedre på pc er ikke noe å diskutere det..fps spill er og blir best på pc.

Da mener jeg med tanke på mus og tastatur..

Slapp optimalisering? hva mener du? spillet eller demoen på PC-en er jo ikke noe krevende og det flyter veldig bra..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
du vil få mer ut av spillet om du kjøper en bunke HK filmer.

 

A Better Tomorrow 1 & 2, The Killer og Hardboiled.

 

alle med Chow Yun Fat som er samme kar man spiller i spillet.

 

Stranglehold er på en måte en oppfølger til hardboiled da man spiller hovedpersjonen i hardboiled

9514391[/snapback]

 

Har sett samtlige filmer som ramses opp her, så kan trygt si at det Gunfreak sier stemmer. Spillet blir enda bedre om du har sett Hard-boiled.

Endret av Stikko
Lenke til kommentar
At fps spill er bedre på pc er ikke noe å diskutere det..fps spill er og blir best på pc.

9516299[/snapback]

 

Det her er jo bare vås.

 

Det kan faktisk diskuteres siden det finnes folk som foretrekker FPS på både det eine eller andre. Eller faktisk begge deler(som meg) :thumbup: Klart man får best presisjon med mus og tastatur, men som sagt kommer det ann på preferansene til folk.

 

Litt komisk at Top 10 listen over FPS inneholde 6 konsoll spill også da. Jaggu er det konsoll spill som ligger i øverste sjiktet også. :!:

 

Kilde

Endret av Mala
Lenke til kommentar

20 år med muserfaring er det ingen som kan slå uansett. PS3 har fordelen her da med at den faktisk har universal støtte for alt det er av muser og tastatur.

Håper Unreal 3 faktisk kommer til Xbox360 så får vi se hvor langt Xbox folket havner bak . Gamepad vs Mus ..... det blir en blodig affære !

Kan gi meg beste Halo spilleren noensinne og jeg skal ta han med blind foran øynene hvis jeg får bruke mus.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
At fps spill er bedre på pc er ikke noe å diskutere det..fps spill er og blir best på pc.

9516299[/snapback]

 

Det her er jo bare vås.

 

Det kan faktisk diskuteres siden det finnes folk som foretrekker FPS på både det eine eller andre. Eller faktisk begge deler(som meg) :thumbup: Klart man får best presisjon med mus og tastatur, men som sagt kommer det ann på preferansene til folk.

 

Litt komisk at Top 10 listen over FPS inneholde 6 konsoll spill også da. Jaggu er det konsoll spill som ligger i øverste sjiktet også. :!:

 

Kilde

9517227[/snapback]

 

Og så...skal man spille fps shooters og ha presisjon og en god opplevelse og ikke sitte med igjen fustrasjon og irritasjon så spiller man på pc..

Og jeg er enig med deg Avean :thumbup:

 

Man gir ikke en mann med to friske ben en rullestol til å komme frem på når han kan løpe. :)

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Uff jaja. Hva er galt med å bare _godta_ at det er smak og behag? Jeg har spilt spill nå siden jeg klarte lure meg inn på arbeidsværelse til far og spilte Duke3d, og jeg må ærlig si at etter såpass lang tid, er det 50/50 for meg om det er bedre på konsoll eller pc. Det er bare vås og tull når du kommer og sier med "store" ord at

 

Kan gi meg beste Halo spilleren noensinne og jeg skal ta han med blind foran øynene hvis jeg får bruke mus.

 

Nei slutt å være tåpelig, og begynn å tenk folkens.

 

Selv har jeg demoen til 360 og PC nå og her står det absolutt HELT likt.

Endret av Rage_Hunter
Lenke til kommentar

Ok, prøvde nettop Xbox 360-demoen, og jeg sitter igjen med ett stort glis. Perfect action, den nydelige John Woo-stemninen, bra musikk, kontrollene sitter som støpt (selv med konsoll, WTFLOL!111!), bra interaktiviet, og den nydelige humoren ("I told you to not go in alone" "I didn't I brought my two friends").

 

Sikkert kjøp for min del i alle fall.

 

Siden jeg ikke har Hard Boiled på DVD, blir det collectors edition for min del i alle fall.

 

"Midway has announced that there will be a Collector's Edition of the game for next-gen console versions of the game.[14]

 

The Playstation 3 Collector's Edition will include the aforementioned Hard Boiled fully remastered in high-definition, four behind-the-scenes featurettes and a series of extended cinematic scenes not found in the final game. The videos will take a look at the inner-workings of the game, including the visual and audio design, and will include an MTV visit to the development studio in Chicago. The videos will be included on the same single Blu-ray disc as the game.[15] [16] The Xbox 360 Collector's Edition will include the same extras, sans the full Hard Boiled movie, on a separate disc. [17]"

 

Og til alle dere luringer som påstår at Tequila time er en blåkopi av bullet time;

 

hvilken flm tror dere Remedy hentet inspirasjon fra til Max Payne? ;)

Endret av bepe86
Lenke til kommentar
20 år med muserfaring er det ingen som kan slå uansett. PS3 har fordelen her da med at den faktisk har universal støtte for alt det er av muser og tastatur.

Håper Unreal 3 faktisk kommer til Xbox360 så får vi se hvor langt Xbox folket havner bak . Gamepad vs Mus ..... det blir en blodig affære !

Kan gi meg beste Halo spilleren noensinne og jeg skal ta han med blind foran øynene hvis jeg får bruke mus.

9517292[/snapback]

 

Tvilsom da 360,PC og PS3 eier ikkje vil kunne spille mot hverandre. Muligheten ligger der sier Epic, men de ser ikkje noe behov for det. Enda :)

 

For de som bare opplever frustrasjon i fps på konsoll, er det jo greit. Da har man jo PC å gå til dersom man ikkje har anlegg får å takle sjangeren med gamepad. :) Men for de av oss som sier ja takk begge deler, ja vi for med oss mange godbiter vi ihvertfall.

 

EDIT: For de som er usikre på om de skal ha det på 360 eller PS3, eg spillte begge demoene opp mot hverandre samtig og sammenlignet. 360 versjonen kjører med 60fps og ein god del mindre slowdowns kontra PS3 som kjører 30fps med mye slowdowns og meir jaggies. Men teksturene ser derimot ut til å vere hakket kvassere på sistnevnte.

 

Dersom demoen på begge platformer er representativt fo retail er det ingen tvil om hvilken versjon som er best reint tenknisk.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...