Gå til innhold

Småprat rundt/om BF2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei. hvordan kan jeg få widescreen på bf2? det er ca 5 cm på hver side av skjermen som bare er svart når jeg spiller. høyeste oppløsningen på skjermen min er 1280x800.

9610815[/snapback]

 

Skriv dette i snarveien.

 

 

"C:\Programfiler\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 800

Lenke til kommentar
hvordan snakker man med andre i bf2

 

kommer bare opp wrong syntext

9614857[/snapback]

 

Det er nok fordi du bruker konsollen når du forsøker tekste. Om du har mikrofon så trykker du inn <B> også snakker over Voip. Skal du skrive bruker du disse tastene: J : allle i spillet K : Ditt eget lag L: Din suad

 

Du kan forandre instillingene i Options menyen hvis du er vant til andre taster.

 

konsollen brukes til andre ting.. bl.a å finne ut hvilken fps du har.. skriv inn renderer.drawfps 1 og vips så får du et lite siffer opp venstre hjørnet som viser hvor mange frames pr second din maskin klarer å gi skjermen din til hvert gitte tispunkt. Du vil sikkert se at antallet går litt ned når det skjer mye rundt deg, eller at du løper gjemmom røyk.

 

Kuler og krutt !!

Lenke til kommentar
Kom ingen steder når jeg skreiv inn koden der.

 

EDIT: Kom vist litt lenger enn i går, men hjelper fortsatt ikke. Står invalid registration code bare.

9610372[/snapback]

 

Du for rote litt rundt på supportsidene til EA, og se om det er noe hjelp.

Link

9611037[/snapback]

 

 

Akkurat nå hater jeg EA, går jo ikke ann å skrive inn den koden noen steder, bare kjøpe. uansett hvilken link du skriver inn kommer du til Ea store og ikke downloader ol. noen her som er gode i italienks polsk eller tjsekkisk??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...