Gå til innhold

Småprat rundt/om BF2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg er på karkand-serverne til TV2 har jeg 9 i ping. alltid.

Bf2 går knirkefint hos meg ihvertfall, og jeg sitter på trådløst!

 

Det jeg begynner å bli lei er nades. nades og atter nades. Skulle nesten trodd at det var nades only server slik som folk holder på for tiden.

 

Og hvorfor spiller ingen på Mashtuur og Sharqui lengre? De er jo de to desiderte beste mappene sammen med Karkand.

cheez.

 

En ting som irriterer meg (aj aj aj) er de slemme commanderne som spotter, spotter og spotter. Greit nok med en sniper her i mellom, men å spotte den samme duden 345ganger iløpet av 60sekunder er utrolig irriterende.

 

Jeg spiller bf2 fremdeles, jeg var og er fremdeles skeptisk til 2142, syns dette ser ut som en kjip mod.

Lenke til kommentar

Mange servere som kjører Sharqi - det er det mappet jeg spiller på når jeg ikke spiller SF.

 

Den commanderen du beskriver som irriterende, er i min mening den idelle. Han gjør jobben sin og spotter de områder uav ikke dekker. Det er forbasket kjedelig å prøve å ta et flagg, så er det en kis som har ligget i dvale i noen minutter som klarer å snike seg bak deg med kniven. Med en real commander hadde han vært spottet for lenge siden. Det at han spotter flere ganger er for å fange opp andre som evt har spawnet siden siste spot.

Lenke til kommentar

Titan-gameplayer er artig, men ikke artig nok for meg dessverre :p

Hm, jeg ser hva du mener med at det kan være hjelpsomt, men avogtil blir det fryktelig irriterende :p

 

Bad Company (ait?) kommer vel til pc ,men har jeg pc til å kjøre det?

Har de lagt ut minimum specs?

Jeg bør skaffe meg de andre expansion-packene, til nå har jeg bare SF, men Euro Force frister meget.

 

Tv2 mashtuur er vel så godt som ødemarken, og har alle blitt lei Jalalabad?

Kanskje jeg kresen siden jeg bare spiller på norske servere, men hvem flere er det som hoster en TV2 og battlefield.no?

Lenke til kommentar
Må man låse opp alle tier 1 våpna før man kan gå løs på tier 2?

9532505[/snapback]

 

Har du SF innstalert?? Du må ha Special Forces for å unlocke den andre rekken med våpen ;) For å unlocke 2 våpen for hver rank så du slipper å unlocke alle våpenene i første rekke må du spille en runde på en ranket SF server :thumbup:

Endret av RedSniper
Lenke til kommentar

Ok, kanskje det er tidlig på morgenen, men den setningen gav ikke mening :p

 

1. Du må ha unlocket tier 1våpen på det kittet du vil unlocke tier 2 våpen på. Du trenger ikke ha alle tier 1 våpen unlocket.

 

2. Det er to måter å få SF våpen på. A: du har SF installert og spiller en runde på SF map (da får du den ekstra unlocken SF gir også). B: Du har en kompis som kan spille ett SF map for deg etter at du har fått unlocken. Da får du dobbelt opp med unlocks som om du hadde SF. Kompisen må unlocke våpnene for deg. Etterpå er SF våpnene tilgjengelige i Vanilla BF2 også for deg.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Ok, kanskje det er tidlig på morgenen, men den setningen gav ikke mening :p

 

1. Du må ha unlocket tier 1våpen på det kittet du vil unlocke tier 2 våpen på. Du trenger ikke ha alle tier 1 våpen unlocket.

 

2. Det er to måter å få SF våpen på. A: du har SF installert og spiller en runde på SF map (da får du den ekstra unlocken SF gir også). B: Du har en kompis som kan spille ett SF map for deg etter at du har fått unlocken. Da får du dobbelt opp med unlocks som om du hadde SF. Kompisen må unlocke våpnene for deg. Etterpå er SF våpnene tilgjengelige i Vanilla BF2 også for deg.

9533140[/snapback]

 

Aha, skjønner. jeg har sf og, men har ikke spilt det no særlig. Da får jeg ta en runde så jeg får meg pkm og l96a

Lenke til kommentar
I går var jeg innom en Karkand server og tenkte at her må det være god teamplay. Det eneste som hendte der var alle stod og kastet granater retning hotel. Ingen prøvde å ta flagg. Hva er det som er gøy med det?

 

Det var forresten en tv2 server for de som lurte

9534636[/snapback]

TV2 serverne er vel ikke akkurat kjent for å ha så mye teamplay da. I blandt kan det være det men sjelden når jeg har spilt. Skal du ha teamplay så synes jeg det er veldig bra teamplay på battlefield.no serverne til tider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...