Gå til innhold

Småprat rundt/om BF2


Anbefalte innlegg

Denne tråden er for slike spørsmål/info/gledesutbrudd/småprat som ikke egner seg helt til en egen tråd.

 

Det er gjort flere forsøk på å lage en sånn tråd, men alle har blitt stengt. Denne tråden er identisk med den som er i World of Warcraft-forumet og jeg skjønner ikke hvorfor BF2-delen av forumet ikke kan ha en sånn tråd, om WoW-delen av forumet kan.

 

Småprat i vei :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hadde vært kjekt om noene hadde skrivd åssen man for widescreen oppløsning i BF2 huskier ikke helt hvordan ....

 

Tenker på 1920x1200 ......

9507238[/snapback]

 

Skriv dette i snarveien.

 

 

"C:\Programfiler\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1920 +szy 1200

Du gir deg aldri du?

9507218[/snapback]

 

Det er ikke jeg som har laget de forrige trådene, men jeg er helt enig i at det burde være en slik tråd her. For eksempel hadde det vert unødvendig å starte en tråd om det The Ghost spurte om.

Endret av Markusll
Lenke til kommentar
For å få pilot badge på feks helikopter, må man da sitte i helikopteret sammenhengende 15 miutter da? eller holder det å sitte 15 minutter i løpet av en runde, med død i mellom?

9508237[/snapback]

Må nok ikke være sammenhengende nei.

 

Hvilket map spiller dere mest på da? Her så går det mest i Wake, Karkan og Road to Jalalabad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...