Gå til innhold

Småprat rundt/om BF2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på hvorfor noen gidder å spille wake?

 

Noen som har tips på noen gode servere med god teamplay. Spiller som regel kun battlefield.no dragon, og begynner å bli litt lei. Det verste jeg vet om er når ingen joiner squad. Da er hele poenget borte

9511156[/snapback]

 

 

Lurer på hvorfor du gidder å spørre om det. Det er smak og behag det tenk.Noen liker og løpe rundt og spamme ammobagger og medicpakker, mens andre liker å fly helikopter og fly.

 

Hvis ingen joiner squaden din kan du jo invite noen.

Lenke til kommentar
TV2/Battle.no har De beste BF2 serverene over 40 ranka servere :dribble:  :love:

9511294[/snapback]

 

Tv2 er bare lagg, Baserape og videre, battlefield.no virker bra, hjar aldri prøvd. 24/7 er totalt best! Og Brunz da Markus ;)

9511388[/snapback]

 

Baseraping er digg da :D Hvem bryr seg vel om KD? Du får jo rank fort som fae* vist du kjører fly der :love:

9511554[/snapback]

 

Aldri forstått de som spiller tv.no. Flyr over hangarskipet på dragon valley, baseraper, hjem igjen for å fylle på med bomber og tilbake igjen. Bare for å gå opp i rank. Hvor spennende er det? Bf har jo noe som heter singel player hvis jeg ikke husker riktig.

Lenke til kommentar
Noen som har tips på noen gode servere med god teamplay. Spiller som regel kun battlefield.no dragon, og begynner å bli litt lei. Det verste jeg vet om er når ingen joiner squad. Da er hele poenget borte

9511156[/snapback]

 

Det er heller ikke noe poeng å joine squad og ikke spille som et lag.

 

Råder deg til å holde deg langt unna 64player/64size (f.eks tv2 - der var jeg innom en gang for noen uker siden og jeg forlot åstedet innen 5 min.).

24p/32size klanservere er sånn passelig, og finn en squad med 2-3 klanspillere. Som regel har de teamplay i fokus når de spiller.

Du kan jo være heldig å slumpe borti noen 64/64 som har bra teamplay også. Jeg har da til gode å finne noen - men så har jeg sluttet å lete også da...

Lenke til kommentar
TV2/Battle.no har De beste BF2 serverene over 40 ranka servere :dribble:  :love:

9511294[/snapback]

 

Tv2 er bare lagg, Baserape og videre, battlefield.no virker bra, hjar aldri prøvd. 24/7 er totalt best! Og Brunz da Markus ;)

9511388[/snapback]

 

Det er jo ikke lagg på tv2 sine servere, i allefall ikke på #21 og #29. Det eneste som er negativt er at det står "there is a problem with your connection" en liten stund når runden er ferdig :ermm:

Lenke til kommentar

Det er jo ikke lagg på tv2 sine servere, i allefall ikke på #21 og #29. Det eneste som er negativt er at det står "there is a problem with your connection" en liten stund når runden er ferdig  :ermm:

9512274[/snapback]

 

 

På alle maskiner jeg har spilt på lagger Tv2, skjønner ikke at folk orker å spille på de serverne :p

Lenke til kommentar

TV2 har fått nye servere på linux så vidt jeg vet, og det er en god ting. Jeg synes det er synd om ikke norske spillere bruker serverne mer nettop fordi det er low ping servere og jo fler som bruker dem jo bedre server tilbud for norske spillere i fremtiden. <<--- vel nok om det.

 

Jeg ville bare fortelle at jeg eentlig hadde lagt BF2 på hylla fremtil jeg så og prøvde Project Reality og det var en god følelse. Taktikk og lagfølelse og adrenalinet flyter.. Utrolig bra ! Nå virker BF2 som et uorganisert kaos i forhold, men det er alikevel gøy å ta en liten runde på kardahan og wake selv om PR mappene som Quaw River og Ghost Train er så mye mer morro med ett godt lag. Ligge bare 1 meter fra fienden og de går rett forbi uten å se meg... mmmm snkike snike :D

Lenke til kommentar

som BF2 veteran(har slutta for leeenge sidan) hadde eg tid på hand søndagen.

joina ein server med få folk med einaste regelen "bunnyjumping not allowed; kick/ban"

 

men det gjer no ikkje eg, faktisk hoppa ikkje eg ein einaste gång men vart kicka av admin... faen so sur eg vart da. gnisten til bf2 vart slukt

Lenke til kommentar
som BF2 veteran(har slutta for leeenge sidan) hadde eg tid på hand søndagen.

joina ein server med få folk med einaste regelen "bunnyjumping not allowed; kick/ban"

 

men det gjer no ikkje eg, faktisk hoppa ikkje eg ein einaste gång men vart kicka av admin... faen so sur eg vart da. gnisten til bf2 vart slukt

9517248[/snapback]

 

Ikke join en random german server ;)

 

Prøv battlefield.no eller tv2 sine servere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...