Gå til innhold

Småprat rundt/om BF2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er flott!

 

Men jeg kom på noen spørsmål til jeg gjerne skulle hatt svar på.

 

1. Er det noen måte man kan legge til BF2 spillere i en slags venneliste eller noe? Er utrolig tungvindt å måtte drive å avtale hva slags server man skal spille hver gang man skal spille mot en kompis. Tenker da på noe alla slik de har gjort det med steam..?

 

2. Har nettopp fått meg en Samsung Syncmaster 226CW og lurer på hva slags innstillinger jeg bør stille inn på options for å få best mulig bilde og slikt?

 

3. Det siste spørsmålet mitt er det egentlig en kamerat som lurer på. Han har kjøpt seg denne bærbare maskinen, og lurer på om det vil fungere med BF2 på den?

 

Takker på forhånd for svar! :)

Lenke til kommentar

1. Finnes dessverre ikke noe in-game venneliste, men X-fire funker fett. Du kan joine servere og venner direkte. Du slipper å alt-tabbe om du skal skrive eller svar på en melding. I tillegg til mye mer... anbefales.

 

2.Veit ikke helt, men det blir vel best bilde om du har alt på high tror jeg.

 

3. Tror nok det skal funke bra. Her er kravene som jeg fant:

 

The MINIMUM specification is:

 

1.5 GHz CPU

512mb RAM

1.4 shader model videocard being ATI Radeon 8500 or above

NVIDIA Geforce FX or above (Geforce 4 series will not work).

 

The RECOMMENDED specification is:

 

2.5 GHz CPU

1 Gigabyte of RAM

Radeon X800 or higher

Geforce 6800 or higher.

Lenke til kommentar

Takk for et nyttig svar Reppelarsinj!

 

Men det eneste jeg fremdeles stusser litt på er det med den bærbare maskinen.

Minimum opplegget er et 1.4 shader model videocard being ATI Radeon 8500 or above, og det skjermkortet som er i den bærbaren er et ATI Mobility Radeon X1100.

 

Så er det noen her som har peiling på slikt og kan fortelle meg om dette vil fungere eller ikke?

Ram og prossesoren er bra nok..

Lenke til kommentar
Det er flott!

 

Men jeg kom på noen spørsmål til jeg gjerne skulle hatt svar på.

 

1. Er det noen måte man kan legge til BF2 spillere i en slags venneliste eller noe? Er utrolig tungvindt å måtte drive å avtale hva slags server man skal spille hver gang man skal spille mot en kompis. Tenker da på noe alla slik de har gjort det med steam..?

 

2. Har nettopp fått meg en Samsung Syncmaster 226CW og lurer på hva slags innstillinger jeg bør stille inn på options for å få best mulig bilde og slikt?

 

3. Det siste spørsmålet mitt er det egentlig en kamerat som lurer på. Han har kjøpt seg denne bærbare maskinen, og lurer på om det vil fungere med BF2 på den?

 

Takker på forhånd for svar! :)

9652231[/snapback]

 

 

Det er dessverre ikke noe buddylist i BF2, så dere må avtale over Team Speak eller Ventrilo eller MSN om du skjønner.

 

Prøv å legg til denne linjen i oppstartsparameterne(snarveien)

+widescreen 1 +szx 1680 +szy 1050

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Jeg kommer ikke til a spille noe annet enn BF2 pa en god stund. Sa meg kommer du til a mote pa TV2 serverene i en lang tid fremover :p

9656884[/snapback]

 

Det hadde vært artig! Har slettet Steam idag, så er vel ganske klar for bf2 her. Utenom at jeg trenger en Xp cd til formatering. Den er litt treg for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...