Gå til innhold

Debian eller Xubuntu? Install frå windows.


Klyngve

Anbefalte innlegg

Hei,

 

eg har ei gamal Gateway Solo 3350 maskin (128MB ram, 700MHz). Den køyrer winXP no, men eg har ingen lisens, noko eg ikkje kan leve med. Dessutan vert det litt småtreigt. I tillegg har eg ingen bootbar cd-rom for å installere nytt OS. Eg har derimot nettopp lest om WUBI og ein installer for Debian frå windows. Eg har ein del erfaring med Linux frå før, men berre som generell brukar - aldri som driftar eller administrator.

 

Eg er på veg til å prøve Wubi med Xubuntu, ettersom eg har forstått at dette kan fungere bra. Spørsmålet er: Er det betre å prøve den omtala Debian versjonen? (Artikkel på hardware.no i skrivande augeblink.) Og vert ytelsen påvirka av at eg berre installerer til ei fil på windows-disken?

 

Om nokon har generelle tips eller ein form for svar på det eg lurer på vert eg veldig glad! :)

Endret av pwisher
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har ingen behov for å bevare XP, men eg vil gjerne bevare XP inntil eg har fått Linux til å virke.

 

No har eg ein harddisk, ein partisjon, ca 40GB. Er det mogleg å partisjonere om slik at der er 20GB (til dømes) upartisjonert, og så boot'e frå win-partisjonen (boote frå ISO) og installere på den upartisjonerte delen? Altså:

 

1 - Ompartisjonere for å lage ein tom partisjon

2 - Boote ein linux-install frå win-partisjonen

3 - Installere på tom partisjon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...