Gå til innhold

Den store PvP tråden


Anbefalte innlegg

Hei, leita litt rundt, men fant ingen PvP tråd. Mulig eg har sett for dårlig, da er det bare å gje meg ein rett link :) Såg Den Store Arena Tråden . Men tenkte eg skulle lage ein tråd der du kan diskutere alt innen PvP: World PvP, Battlegrounds, Raids, Ting som burde vore endra på, Tips i PvP, Filmer, Gear, Dyktighet osv! Kort sagt alt rundt PvP :D

 

- H.O

Endret av Game Master
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Please, TBC har jo ikke akkurat vært snille mot rogues. Har man nok resilience som en healer, spesielt som en paladin eller shaman har ikke rogues en sjanse lengre pga reduseringen av crits. MS warriors i arena 5v5 slakter folk raaskt derimot. Beste PvP debuffen i spillet med mortal strike :)

9489462[/snapback]

Rogues har jo en helt lik debuff hvis de bruker poisons:p

Lenke til kommentar
Please, TBC har jo ikke akkurat vært snille mot rogues. Har man nok resilience som en healer, spesielt som en paladin eller shaman har ikke rogues en sjanse lengre pga reduseringen av crits. MS warriors i arena 5v5 slakter folk raaskt derimot. Beste PvP debuffen i spillet med mortal strike :)

9489462[/snapback]

Rogues har jo en helt lik debuff hvis de bruker poisons:p

9489483[/snapback]

Den er ikke halvparten så bra da.

Lenke til kommentar
Please, TBC har jo ikke akkurat vært snille mot rogues. Har man nok resilience som en healer, spesielt som en paladin eller shaman har ikke rogues en sjanse lengre pga reduseringen av crits. MS warriors i arena 5v5 slakter folk raaskt derimot. Beste PvP debuffen i spillet med mortal strike :)

9489462[/snapback]

Rogues har jo en helt lik debuff hvis de bruker poisons:p

9489483[/snapback]

 

Mortal Strike er døden som healer, speler selv paladin på ok nivå. Merker godt MS ja, men over lang tid er Poison nesten like irriterans. Dette pga av om du har ein rask Off-hand stacker den på nytt om og om igjen. Cleanser du da er du oom på 1-2-3. :!:

 

Men Mortal Strike er nok verre ja, dmg + den sjuke debuffen. Og Blessing of Protection er det eneste som fjernar den. :p

Lenke til kommentar
Men hvis de kan litt, så kan de outofcombat'e dagen lang i arena

9489526[/snapback]

Javell? Forklar.

9489547[/snapback]

 

Gogue -> gjemme seg bak en stolpe

Sprint -> gjemme seg bak en stolpe

Blind -> gjemme seg bak en stolpe

Vanish

Kindeyshot -> gjemme seg bak en stolpe

:ph34r:

 

(Finnes sikkert fler, men det er de eneste jeg kommer på i farta)

Endret av fjeddiu
Lenke til kommentar

Og cloak of shadows er finfin til å fjerne dots før man går inn i stealth igjen. Neida rogue har mye fine triks i arena, men som den klassen i spillet som bygger mest rundt crits får de også ekstra stor dps redusering når de slår på gear med høy resilience. En paladin med 400 resilience som healer mot en rogue er ufair match.

 

Jeg vil si beste arena 2v2 team setupen som er i dag er det samme som alltid har vært best, Warrior Paladin kombo. Men det artige med arena er å finjustere 5v5 teams, som egentlig kan bestå av nesten hvasomhelst, og allikevel fungere bra.

Endret av Jext
Lenke til kommentar
Men hvis de kan litt, så kan de outofcombat'e dagen lang i arena

9489526[/snapback]

Javell? Forklar.

9489547[/snapback]

 

Gogue -> gjemme seg bak en stolpe

Sprint -> gjemme seg bak en stolpe

Blind -> gjemme seg bak en stolpe

Vanish

Kindeyshot -> gjemme seg bak en stolpe

:ph34r:

 

(Finnes sikkert fler, men det er de eneste jeg kommer på i farta)

9489602[/snapback]

Ja, duuh. Vet hvordan, men hva er vitsen? Er ikke i arena for å gjemme meg og se på at lagkammeratene blir eid.

Lenke til kommentar

Rogue er crit basert men ikke Warrior? Spiller selv Warrior, ligger på 1800 i 3vs3 og merker at jeg er svært crit avhengig. Får ikke nok rage om jeg ikke critter.

 

Caster nuking er også ufattelig smertefult.

 

Er glad dots blir nerfet derimot (k, kanskje ikke shadow priests fortjener det men 2x warlock dots svir noe grusomt), med hver sesong går min damage NED. Folk får mer armor som reduserer mine hits og crits, mer resilience som reduserer crits igjen. Å prøve å drepe en good pala er ikke morsomt engang :p

Lenke til kommentar
Og cloak of shadows er finfin til å fjerne dots før man går inn i stealth igjen. Neida rogue har mye fine triks i arena, men som den klassen i spillet som bygger mest rundt crits får de også ekstra stor dps redusering når de slår på gear med høy resilience. En paladin med 400 resilience som healer mot en rogue er ufair match.

 

Jeg vil si beste arena 2v2 team setupen som er i dag er det samme som alltid har vært best, Warrior Paladin kombo. Men det artige med arena er å finjustere 5v5 teams, som egentlig kan bestå av nesten hvasomhelst, og allikevel fungere bra.

9490162[/snapback]

 

Sjekk verdensrankingen, og hvem som har vunnet de siste offisielle konkurransene. Pala/warrior har ikke sjans, spesielt etter man ikke kan bytte til shadow resistance-gear etter å ha sett at man møter warlocks lenger.

 

Rogue er for tiden bedre i 2v2/3v3, og snart 5v5 også, når 4 dps 1 healer team blir mer vanlig. En warrior dør fort eller må skifte til defencive stance og shield når han blir fokusert av 4 dps, og da får de ikke gjort noe skade.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...