Gå til innhold

Den store PvP tråden


Anbefalte innlegg

Hvordan er det fordelt med antall seiere og spillere på andre battlegroups? Spiller horde i battlegroupen rampage, og her taper horde mye i EotS, AB og WSG. AV er mer jevnt fordelt nå men var tidligere horde dominert. Det med at horde skal ha flest modne spillere og best teamwork er ikke gjeldende her i hvert fall ;)

9633858[/snapback]

 

Blame it on the belfs :tease:

 

Skal ikke se bort fra at introduksjonen av blood elves tiltrakk flere av kidsa som synes BE er så fine å se på.

 

Dette er selvfølgelig bare ren spekulasjon fra min side.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er faktisk enig i at warrior/pally combo'en fremdeles er en av de aller aller beste i 2vs2. Nå kan det være at i vår BG er det helt utrolig mange sinnsykt bra gearet warriors, men det er en combo som generelt gjør d bra mot mange av de andre populære combo'ene. Finnes mange warrior/paladins i topp 20 hos oss ihvertfall.

 

At du PCT ikke syns det får nå være, men erfaringen min tilsier at warrior/pally fremdeles er en av de beste.

 

Edit:

 

Når det er sagt, warrior/druid og sl/sl lock/druid er etter min mening de 2 beste combo'ene du finner.

 

 

Edit 2:

 

Idet jeg skriver dette er 3 av topp 5 i BG9 Bloodlust (som er den mest "kjente" og kanskje den beste BG'en i verden atm) warrior/pally comboer med 2600+ i rating.

9631802[/snapback]

 

 

For de har ikke +dmg pala & t6 geara warr NEIDA!!

 

 

Les hva jeg skriver, du må ha noe av verdens beste _pve_ gear for å gjøre det bra på 2300+. (Hadde 2.4k 2on2 rating med min palamate som warr pre s2, nå greier vi ikke å toppe 2.1k lengre, begge har bare pvp gear mao vi gjør for lite dmg.)

Lenke til kommentar
Muligheten for 1v1 hadde vært litt stilig faktisk. Litt teit på en måte også, men hadde vært morro og teste hvordan du alene gjør det mot andre klasser og spillere... Vet man kan duelere, men mye kulere hvis det er rewards i tillegg =)

9634590[/snapback]

 

t6 mage med +1300 fire dmg med pom pyro

Lenke til kommentar
Hvordan er det fordelt med antall seiere og spillere på andre battlegroups? Spiller horde i battlegroupen rampage, og her taper horde mye i EotS, AB og WSG. AV er mer jevnt fordelt nå men var tidligere horde dominert. Det med at horde skal ha flest modne spillere og best teamwork er ikke gjeldende her i hvert fall ;)

9633858[/snapback]

 

Blame it on the belfs :tease:

 

Skal ikke se bort fra at introduksjonen av blood elves tiltrakk flere av kidsa som synes BE er så fine å se på.

 

Dette er selvfølgelig bare ren spekulasjon fra min side.

9633895[/snapback]

 

..og i så tilfelle, takk gud for det ^^

 

Har spelt no en ca 35-40 kamper i wsg (dette er riktignok i 30-39 range), og eg har vore med på heile 2 victories. :blink:

 

Hadde rerolla horde aaaaaaanyday...men då får eg ikkje twinka warr'en min :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...