Gå til innhold

Vi gir bort Call of Duty 4-betanøkler (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint om dere kan ta organiseringen av overskuddsnøkler i en egen tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=829655 - der kan de som ikke svarte riktig på spørsmålet i vår artikkel få en ny (uoffisiell) sjanse også :-)

 

Og forresten: Jeg har slettet noen innlegg i denne tråden som hinter til hva som er rett/galt svar på konkurransen.

 

Og forresten #2: De som ikke har mottatt nøkler fra oss enda, har dessverre svart feil på spørsmålet.

Endret av TST
Lenke til kommentar

Dette er merkelige greier. Jeg tasta inn gold medlemskap i sta med kredittkort og logga av og på, og tasta inn betanækkelen i redeem code feltet med det står at den ikke er gyldig :( Har sjekka over flere ganger om det var noen skrivefeil men alt er rett skrevet.

 

Edit: Fikk det til alikevel. Har sikkert bare gjort en bitteliten feil som jeg har oversett.

Endret av Rcane
Lenke til kommentar
Fint om dere kan ta organiseringen av overskuddsnøkler i en egen tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=829655 - der kan de som ikke svarte riktig på spørsmålet i vår artikkel få en ny (uoffisiell) sjanse også :-)

 

Og forresten: Jeg har slettet noen innlegg i denne tråden som hinter til hva som er rett/galt svar på konkurransen.

 

Og forresten #2: De som ikke har mottatt nøkler fra oss enda, har dessverre svart feil på spørsmålet.

9486521[/snapback]

Var det for sent å svare nå da?

Lenke til kommentar
OBs obs. Gjorde en liten tabbe.. Prøvde å sikre meg beta-key så jeg skrev inn alle mine  3 epostadresser.. nå har jeg 3 keys.. BAre si ifra så får dere en av meg ;)

9487316[/snapback]

 

 

evt. an noen admins ta kontakt slik at de kan få tilbake keyen.. igjen beklager.. :p

9487351[/snapback]

 

Tar gjerne en nøkkel jeg! :innocent:

 

 

nvm, fikk en av gamer.no nå! :D

 

Takk skal du ha gamer.no :thumbup:

Endret av Duztey
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...