Gå til innhold

Vi gir bort Call of Duty 4-betanøkler (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk kode, takk!

 

En liten beskjed til dere med sølv medlemskap og vil gjøre som meg, det fungerer ikke med ett slikt 48timers gull medlemskaps kode som følger med i f.eks Gears Of War, jeg tenkte å bruke dette og spille i to dager men da ville ikke nedlastingen starte, kom bare feilmelding.

 

Kjøpte i stedet 12 mnd medlemskap jeg da, og laster ned nå, ville egentlig vente på neste lønning før jeg gjorde det men da er sikkert betaen over :p

Lenke til kommentar
Fikk ikke Gamereactor noe slikt som dette? Er jo tross alt nordens største (og eneste) spillmag..

9485909[/snapback]

Nei, dette er - som skrevet i artikkelen - eksklusivt for Gamer.no i Norge. Det blir litt knot å dele ut betanøkler gjennom et trykt spillmagasin vet du :-)

 

Noen som har fikk key nå klokka 2? :hmm:

 

Eller gikk alle 3000 klokka 1? :O

9486073[/snapback]

Automatikken hadde ikke kommet helt i gang tydeligvis, så vi gjorde det manuelt nå nettopp. Det er ca. 2400 nøkler igjen.

Lenke til kommentar

Er det noen forskjell på koder fra f.eks. eurogamer.net, og disse 'norske' kodene til gamer.no? Jeg installerte betaen i går kveld med en kode som jeg fikk fra en her på forumet. Kan jeg risikere å bli 'bannet' på noen måte hvis jeg ikke bruker 'norsk' kode? Det funket forøvrig bare fint i går kveld.

Lenke til kommentar
Er det noen forskjell på koder fra f.eks. eurogamer.net, og disse 'norske' kodene til gamer.no? Jeg installerte betaen i går kveld med en kode som jeg fikk fra en her på forumet. Kan jeg risikere å bli 'bannet' på noen måte hvis jeg ikke bruker 'norsk' kode? Det funket forøvrig bare fint i går kveld.

9486113[/snapback]

Du blir nok ikke "bannet" med den du har nei!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...