Gå til innhold

Bergen Fengsel - For moro skyld...


Anbefalte innlegg

Jeg er da én gutt på 13 år (snart 14) og kom til å tenke på; hvordan greie å rømme fra Bergen Fengsel?

 

Nå har jo jeg ikke noe behov for å skulle rømme fra Bergen Fengsel da jeg aldri SKAL eller VIL komme inn i fengselet, men vet noen, eller vil noen dele, muligheter på hvordan man kunne rømt ifra Bergen Fengsel eller andre fengsler i Norge?

 

F.eks; har dere kilder, bilder eller informasjon dere vil dele som faktisk kunne funket?

 

Synes det hadde vært litt gøyt å ta sånn opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke så vanskelig som det høres ut som. Hver andre helg eller noe har arrangerer de kanskje en tur i skogen, fotballturer, kinoturer som de innsatte kan være med på. Det er på disse turene du kan finne sjansen til å stikke av. Merk at det er bare de som har oppført seg veldig bra som får sjansen til å være med og at det er begrenset for hvor mange som får lov å være med.

Endret av sull
Lenke til kommentar
Jeg er da én gutt på 13 år (snart 14) og kom til å tenke på; hvordan greie å rømme fra Bergen Fengsel?

 

Nå har jo jeg ikke noe behov for å skulle rømme fra Bergen Fengsel da jeg aldri SKAL eller VIL komme inn i fengselet, men vet noen, eller vil noen dele, muligheter på hvordan man kunne rømt ifra Bergen Fengsel eller andre fengsler i Norge?

 

F.eks; har dere kilder, bilder eller informasjon dere vil dele som faktisk kunne funket?

 

Synes det hadde vært litt gøyt å ta sånn opp.

9476431[/snapback]

 

Dette er nok en kar som sitter inne i Bergen. Har dere internett der også?

Lenke til kommentar
Er ikke helt sikker på det, men jeg mener jeg har hørt at ingen har greid å rømme fra bygningen Bergen fengsel. Uansett, for å planlegge en slik rømning (ikke bare stikke av) er du nok avhengig av litt detaljerte opplysninger om det ene og det andre.

9485708[/snapback]

 

Nettopp! Noen som har detaljer? Har nemlig én onkel i fengselet. Han jeg tenker på.

 

Kunne tenkt å fått han ut etter litt innspirasjon fra Prison Break. Har lenge tenkt på å få onkelen min ut på en måte lenge før serien kom på TV, men når den kom begynte jeg å tenke...

Lenke til kommentar

Jeg fristes sterkt til å stenge denne tråden, på basis at:

 

1. Om situasjonen trådstarter beskriver er reell, vil vi ikke ha noe av at noen skal gi tips om hvordan man bryter en kriminell ut av et fengsel.

 

2. Om situasjonen ikke er slik trådstarter beskriver den, er denne tråden uansett blitt til en tulletråd med flåsete og meningsløse kommentarer.

 

Jeg lar trådstarters utsagn komme til gode og stenger tråden for oppfordring til ulovlige handlinger. Vi vil ikke ha noe av dette.

 

Stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...