Tazic Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 (endret) Ble banned av en eller annen grunn. jeg har blitt banned og jeg har ikke gjort noe som kan gjør slika at jeg kan bli banned. ke fean har skjed? i går funka alt bra men i dag så er jeg banned!! omg eg cheater ikke. vett ikke hvor jeg får cheat engang! andre accounter jeg har blitt banned på uten GRUNN!! Endret 19. september 2007 av Dragonsvenny
Ståle Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 det er CS... get over it.... send mail til admin da.
Tazic Skrevet 11. september 2007 Forfatter Skrevet 11. september 2007 And you wanted...? 9473149[/snapback] [/quote ville bare si at jeg ikke kan spille på Vac servere for å ha spilt på en normal server og spilt helt NORMALT IKKE CHEAT ikke noe bare NORMALT
Anathema Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Ingenting å gjøre noe med. Du har cheatet en eller annen gang, og nå får du svi for det. Eneste løsning er å kjøpe en ny konto.
Tazic Skrevet 11. september 2007 Forfatter Skrevet 11. september 2007 (endret) det er CS... get over it.... send mail til admin da. 9473174[/snapback] hvordan da? Endret 11. september 2007 av Dragonsvenny
Tazic Skrevet 11. september 2007 Forfatter Skrevet 11. september 2007 Ingenting å gjøre noe med. Du har cheatet en eller annen gang, og nå får du svi for det. Eneste løsning er å kjøpe en ny konto. 9473178[/snapback] det er den andre steam accounten jeg har blitt banned på uten grunn!
............... Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 da har du noe på dataen som vac oppfatter som cheat, kanskje en cheat?
Tazic Skrevet 11. september 2007 Forfatter Skrevet 11. september 2007 da har du noe på dataen som vac oppfatter som cheat, kanskje en cheat? 9473220[/snapback] har ikke peiling hvor jeg får cheats i fra! og de som cheater kan ikke spille ekte!
Stian89 Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 (endret) Dude, seriøst. Prøv i det minste å formule setningene dine med et snev av mening. For å være ærlig med deg, tror jeg ikke du får noe mer ut av post på post med "spilt helt NORMALT IKKE CHEAT ikke noe bare NORMALT" Som allerede foreslått, kontakt admin, eller let it go. Vi snakker tross alt om cs. Endret 11. september 2007 av Stian89
Tazic Skrevet 11. september 2007 Forfatter Skrevet 11. september 2007 kontakt admin, hvordan gjør jeg det?
hiper Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Er du vac bannet må du kjøpe ny account (60kr) med cs 1.6 Og ellers for og bli vac bannet må du eller eller noen andre ha brukt cheats med konto en din.
Jooakim Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Problemer med CS(:S)? (også med nyttige prog.) -> Trykk på Søk -> Hjelp, jeg er bannet! Jeg ikke hvorfor du sier at det er uten grunn. En admin har alltid en grunn for ban/kick/slay. Derimot, kan det hende at du er bannet med feil grunnlag.
Reeve Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 (endret) Problemer med CS(:S)? (også med nyttige prog.) -> Trykk på Søk -> Hjelp, jeg er bannet! Jeg ikke hvorfor du sier at det er uten grunn. En admin har alltid en grunn for ban/kick/slay. Derimot, kan det hende at du er bannet med feil grunnlag. 9474598[/snapback] Ikke nødvendigvis. Jeg cheater ikke, og har aldri blitt banned for cheat. Jeg har imidlertid blitt banned for å gå på ulovlige plasser, og en gang for teamflash (det var barnslig hevn fra min side, men jeg flasha en admin i samme slengen) uansett. På norske servere er de aller fleste admins greie. Men hvis man flytter seg over til Tyskland, så er det ikke system i noe. Jeg har aldri spillt CS på tyske servere, men jeg spiller Day of Defeat på tyske servere, ettersom det ikke finnes norske servere der. Og der har en kompis av meg blitt banned fra to forskjellige servere pga. de mener han har no-recoil, noe han ikke har (han ble banned begge gangene her oppe da vi hadde LAN) Grunnen til at de mener han har no recoil, er pga. han klarer å kontrollere MG-42 undeployed på korte distanser (inni hus etc. Vi snakker under 5 meter) Ingen av serverene hadde tatt noen demo heller. De bare bannet han pga. noe de selv trodde, og det var ingen andre admins som trengte å verifisere det. Vel, slik fungerer det på utenlandske servere, men her i Norge (spesiellt i CS) er det heldigvis ikke sånn. Her har vi (på alle RADAR serverene iaffal) et system, som krever demo av cheatere og minst to admins som skal se gjennom. I tillegg kan man klage hvis man mener man er feilaktig dømt (noe som sjeldent skjer etter to stk. har sjekket demoen) Men er du bannet for VAC, så har noen cheatet på accounten din, punktum. Endret 11. september 2007 av _Zeke
Jooakim Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Problemer med CS(:S)? (også med nyttige prog.) -> Trykk på Søk -> Hjelp, jeg er bannet! Jeg ikke hvorfor du sier at det er uten grunn. En admin har alltid en grunn for ban/kick/slay. Derimot, kan det hende at du er bannet med feil grunnlag. 9474598[/snapback] Ikke nødvendigvis. Jeg cheater ikke, og har aldri blitt banned for cheat. Jeg har imidlertid blitt banned for å gå på ulovlige plasser, og en gang for teamflash (det var barnslig hevn fra min side, men jeg flasha en admin i samme slengen) 9475212[/snapback] Om en admin banner deg for wallhack, er grunnen wallhack. Om en admin banner deg fordi adminen har lyst, er grunnen til at du er bannet: admin hadde lyst til det. Når det er snakk om RADAR-serverne, så er det ikke sånn at serverne under RADAR må forholde seg til RADAR-reglene. Det er kun hvis en RADAR-admin velger å legge til ban i RADAR, at de må forholde seg til RADAR-reglene. RADAR er et samarbeidsorgan, og RADAR kan derfor ikke bestemme hva serverne skal og ikke skal med sine servere eller demoer.
Beaumont Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 (endret) Thinking just the same thing Tok i hvert fall meg et par måneder før jeg fant ut av det. Hvis du ikke trenger det så trenger du ikke å vite hvordan du skal bruke det. Edit: leif. Endret 11. september 2007 av BrightSide
Beaumont Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Neinei, nå missforstod du. Jeg sier at han IKKE trenger det.. Les posten min om igjen
Kontorstol Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Det hjelper dessverre ikke å klage... Valve unbanner aldri og de har ingen unntak, lev med det
Jooakim Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Det hjelper dessverre ikke å klage...Valve unbanner aldri og de har ingen unntak, lev med det 9475654[/snapback] Feil, om en blir bannet for bruk av x-spectate (noe som ikke skal skje), så unbanner de. Og de kan selvfølgelig se om du har brukt x-spectate eller ikke.
Reeve Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Det hjelper dessverre ikke å klage...Valve unbanner aldri og de har ingen unntak, lev med det 9475654[/snapback] Feil, om en blir bannet for bruk av x-spectate (noe som ikke skal skje), så unbanner de. Og de kan selvfølgelig se om du har brukt x-spectate eller ikke. 9475942[/snapback] Men VAC banner ikke for X-Spectate per i dag. De bare kicker. (hvis dette var snakk om VAC)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå