Gå til innhold

Problemer med CS(:S)/Steam? (også med nyttige prog.) *OPPDATERT 01.06.08*


Anbefalte innlegg

header.jpg

Jeg har leitet gjennom både diskusjon.nos og Catch-Gamers forum etter de vanligste Steam-, CS- og CS:S-problemene. Jeg har derfor satt sammen en liste over de vanligste problemene - med svar. Jeg er fortsatt en nybegynner i HTML/CSS, så det er en del enkle løsninger på feilsøkingssidene mine - sikkert sammen med en del bugs. Jeg har heller ikke fikset slik at det ser bra ut i Internet Explorer (IE leser CSS dårlig), så om ingen hjelper meg med å fikse dette, bør dere åpne sidene i Mozilla Firefox eller Opera.

Dere må gjerne sende meg PM der dere ber meg ta opp problemer, eller om dere har skrevet noe selv som dere vil ha inn (jeg tar selvfølgelig ikke inn hva som helst - og, ja, jeg merker hvem som bare vil på listen og hvem som vil være med på å hjelpe!). Om det er slik at du PM-er meg, og jeg ikke har svaret, oppretter du en post her i forumet. Så oppdaterer jeg feilsøkingen om det blir funnet en løsning i tråden.

 

Lykke til - håper dere setter pris på arbeidet og at dere får den hjelpen dere trenger!

 

Legger til disse ordene for at denne tråden skal vises i søk:

LockvertexBuffer - CMeshDX8 - Engine error - unavailable - Forhåndslasting - autoexec - startalternativer - launch options - SteamID - Steam ID - STEAM_ID - Client - dropped - FPS - bit - 16 - 32 - righthand - lefthand - FlushEntity - Flush - packet - VAC - RADAR - SteamBans - banned - bannet - UserID - RCON - Nyttig - programmer - kræsjer - krasjer - Problem - oppløsning - out of range - video - verifying - rettigheter - permissions - maps - dedicated - dedikert - AMX - AMX Mod X - SourceMod - server - SM - Steambans - plugins - gungame - deathmatch - gun game - death match - superhero - wc3 - warcraft3 - mod - server - lage server - rate - cl_updaterate - cl_cmdrate - rates - choke - loss

 

 

Oppdateringslogg:

  • Oppdatert CSS.
  • Lagt til to store guider: