Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Bli blodgiver nå!


Simen1

Gir du blod?  

670 stemmer

  1. 1. Gir du blod?

    • Ja!
      96
    • Nei, men jeg kunne tenke meg å gjøre det
      283
    • Nei, jeg vil men får ikke lov på grunn av reglene
      123
    • Nei, og jeg vil ikke gjøre det heller
      171


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Registrerte meg i fjor på giblod.no eller hva enn, ble aldri kontaktet, gjor det samme 2 uker tilbake, ble aldri kontaktet, skal jeg ta det som at det er noe feil med nettsiden, eller som at gitte sykehus har nok?

Da ville jeg ringt blodbanken eller møtt opp i blodbanken og gjennomført registreringen der.

Lenke til kommentar

skal jeg ta det som at det er noe feil med nettsiden, eller som at gitte sykehus har nok?

Da ville jeg ringt blodbanken eller møtt opp i blodbanken og gjennomført registreringen der.

... Og meldt i fra om at du to ganger har forsøkt å registrere deg over nett, men ikke fått noen respons...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jojo, men jeg tenker at muligens gitt sykehus jeg registrerte meg for (det nærmeste altså stavanger universitets sykehus) får inn så mye og har det så travelt at nye blodgivere står nokså lavt nede på prioriteringslisten, i så fall vil det jo kun være til irritasjon at jeg kommer inn eller evt ringer.

 

Vi vet jo alle at sykehus generelt har lange ventelister :)

Lenke til kommentar

Ikke føl at du er i vegen og lavt prioritert!

St.olav i Trondheim også roter det til og jeg må dra dit selv hele tiden.

Det er alt for lite blod i hele landet, og på toppen av dette står forskere i kø for å forske på plasma , men de får ikke kloa i posene når det er lite på lager. Blod er også ferskvare så man kan ikke lagre det til dårligere tider. Møter ikke du opp hadde hele avdelinga vært lagt ned og de hadde mistet jobben. Du er den høyeste prioritet.

Endret av War
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...