Gå til innhold

Crysis BETA ute på Fileplanet!


Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Det handler ikke om systemkrav til spill heller. Så les før du ordlegger deg. Det er vel heller jeg som må le av deg her. Poenget mitt er at folk bryter regler, ikke at det har noe med spill å gjøre. Hater slik idiotiske kommentarer. Jeg er heller ikke bestevenn med sjefen i Crytek. Aner en viss grad av misunnelse her, ingen andre som har skrevet noe slik før. Men keep em coming ;)

 

Så nå sier du at argumentasjonen din ikke var i sammenheng med det du hadde skrevet tidligere, men kun en filosofisk observasjon om Regler og Ansvar? Når du kommer med en anektdote om drap og forbud i en sammenheng med systemkrav og forbud, så må du klare å se at det er å gå på tynn is.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke lest mesteparten her, MEN..

 

 

"- Hvor får ikke vi legge ut våre screens på nettet når Crytek gjør det?"

 

Svar: Er det så hardt å forstå? Tenk om det er noe feil på bildet, eller at grafikken er dårligere enn på bildene de legger ut offisiellt, kanskje fordi du ikke har en PC til 50.000 pluss som de sikkert har med SLI 8800 og slikt for SUPER grafikk.

 

All dårlig media kan brukes mot produsentene og ødelegge spillets rykte og ry, derfor er NDA viktig, og dersom man bryter denne regelen, så synes jeg ikke synd på deg, fordi den eneste det kan gå utover er den som brøt den, og i verste fall, så er det søksmål og erstatningskrav fra produsenten som du inngikk NDA med.

 

Men for all del, bryt den så mye dere ønsker, er ikke meg det går utover. :)

Lenke til kommentar

Det Debate sier er jo helt sant.

Det samme var tilfelle under GC 2007, hvor blizzard viste frem feks StarCraft 2. Vi fikk spille det, men ikke ta direkte bilder av skjermen. Dette av den ekle grunn at en beta er ikke et ferdige produktet, og utvikleren vil ikke ha bilder ute fra en versjon som ikke er så god som det ferdige produktet.

 

Derfor blir den andre beta-perioden åpen, fordi da har de luket vekk mange av de feilene.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
Sorry Debate, hvis du ikke har lov til å si noe.

 

Hvorfor i F... fortsetter du å skryte? det høres jo mer ut som om du prøver å være en drittsekk.

9491590[/snapback]

 

På hvilken måte har Debate skrytt og vært drittsekk? Han er jo den eneste i diskusjonen som har holdt hodet kaldt og ikke brukt dumme utsagn, og faktisk sagt ting som stemmer 100%. Hvis det er noen som er drittsekk her er det du TronDoZY, som prøver å henge ut Debate for noe han ikke har gjort.

Lenke til kommentar

Takk for at noen forstår meg :) Men de vet jo alt, så vi har ingen ting vi skulle sagt.

Sånn generelt sett er vel sånne NDA saker bare tull.

 

Seff å hacke betaen og sende det ut til alle i hele verden gratis er en ting, men screenshots, videoer, beskrivelser av hvordan ting fungerer? Ærlig talt... Er det Crytek politiet som kommer og tar meg da eller? Med pew pew lazers?

9485446[/snapback]

Bare det lille der, forklarer en hel del om persjonen bak kallenavnet.

Endret av Debate
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Grunn til at du ikke har hørt et pip, er fordi den første ladningen med nøkler var for de som står nær CryTek. Altså venner etc.

 

De ga ut noen til "ikke-venner" på Fileplanet. Men det var bare noe få.

Lenke til kommentar
Takk for at noen forstår meg :) Men de vet jo alt, så vi har ingen ting vi skulle sagt.
Sånn generelt sett er vel sånne NDA saker bare tull.

 

Seff å hacke betaen og sende det ut til alle i hele verden gratis er en ting, men screenshots, videoer, beskrivelser av hvordan ting fungerer? Ærlig talt... Er det Crytek politiet som kommer og tar meg da eller? Med pew pew lazers?

9485446[/snapback]

Bare det lille der, forklarer en hel del om persjonen bak kallenavnet.

9493288[/snapback]

 

Hva mener du med det?

 

Nå synes jeg du skal jekke deg litt ned. Det må kunne gå an å være av en annen oppfatning enn deg uten å måtte bli utsatt for personangrep. Nå har du kalt meg patetisk, tafatt og hintet om at det generelt er noe galt med min person. Du kaller deg debate og farer fram i debatten som en person som aldri har vært med på noen debatt i det hele tatt. Må da kunne være mulig å ha en meningsutveksling uten at sånne som deg går løs på folks person.

 

Etter min mening har du forlengst kvalifisert til en advarsel. Typisk forumtroll.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...