Gå til innhold

Ting du har ødelagt


Fhtagn

Anbefalte innlegg

Fortell om ting du har herpa uten og mene det!

 

Jeg kan starte med og nevne den gangen jeg herpa moderkortet til en kamerats pc på et lan for lenge siden. Etter fire dager uten søvn og med kaffe og øl til frokost ble det ikke lett og holde balansen over døstokken. Jeg tryna med huet først inn i kabinettet, og slo høl i huet mitt samt gjorde pcen hans ubrukelig.

 

Heldigivis var det en gammel pc og han hadde tenkt til og kjøpe ny uansett. Men jeg slapp ikke helt billig unna, jeg må alltd spandere øl på han hvis han ber om det. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har er realtivt nytt lydanlegg (ikke så dyrt da, 1000kr) som jeg plukket ut av gamlebilen når den skulle kasseres.

Fant ut jeg skulle koble det opp i garasjen og brukte en mascot justerbar 12-30V DC PSU.

 

Koblet alt opp, alle høyttalere og kabler osv, dobbeltsjekket at jeg ikke hadde koblet noe feil eller dårlig før jeg satt spenning på.

 

Displayet lyste opp i 2 sekunder før det ble svart, etterfulgt av et relativt høyt "poff" og en pen liten røyksky.

 

Tok meg ikke lang tid å finne ut at jeg hadde glemt å justere ned spenningen fra 24V til 12V, men da var det toget gått.

Lenke til kommentar

jeg ødela en mobiltelefon når jeg ble forbanna, men skal ikke gå inn på det.

 

den jeg har nå smalt jeg i gulvet når jeg ble irritert.

 

for en stund siden så ødela jeg en forsterker. de ledningene som skal inn i høytalern møtte hverandre, det sa poff og det røk av den hver gang jeg slo den på så den måtte kastes.

 

jeg vet at det er mere men kommer ikke på noe nå, men har ødelagt mye på impuls.

Lenke til kommentar

Jeg har ødelagt mye uten å mene det, og skal jeg nevne en jeg spesielt liker å snakke om, så det den gangen jeg jobbet om såperdispensermontør på Karmsund VGS.

 

Vi (jeg og en annen) hadde montert slike i hele underetasjen og var nesten ferdig i toppetasjen da jeg , en helg , bestemte for å begynne litt tidlig.

 

Jeg satte boren i flisene, og ga gass!

 

Boren gikk inn, og vannet kom ut!

 

En ny innsjø i denne oppusedde(fæl typo?) skolen var et faktum!

Lenke til kommentar

Motoren på en Volvo 760GLE (2,8l 174 hk), litt hard på gassen, den svei i lommeboka...

Harddisk, mistet i steintrapp...

Høyresiden på en Honda Shadow 125VT, svinger er noe dritt...

Festemekanismen til batteriet på filmkameraet, slepphendt her og...

 

Det var alt jeg kom på i farta...

Endret av Rotski
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

knust ei dør på ungdumsskolen ved et uhell....derfor jeg hater glssdører:P...

ellers så har jeg "ødelagt" en bærbar pc til en fyr. Kjørt inni en helt ny mercedes, kjørt utfor en kant med en bil så kun for hjulene var i bakken, ødelagt et dataspill jeg lånte osv. Har hadd mange uhell jeg.... Men jeg lever no fortsatt :p

Lenke til kommentar

Var 10 år å skulle få min aller første RC Nikko bil :)

 

Siden det var vått ute så fikk jeg prøvekjøre den på en ganske stor veranda hos fattern.

 

Ca 10 minutter med lykke ble snudd til dramaskrik da bilen pressa seg under gelenderet å ramlet 5 meter rett ned :cry:

 

Gjett hvem som var totalt knust å samtidlig fikk all skyld, kjeft å faen

 

Kan si det slik at det var umulig å reparere bilen

 

dette er vel bare 1 av mine 100 uhell som ikke var med vilje

Lenke til kommentar

husker jeg skulle opp på rommet, opp en trapp med berbar pc fra skolen bak i sekken, sekken var ikke ordlig lukket og hørte når jeg var halveis, zipp* og pluselig le PC-en og vipet på trinet og det sant 4 dunk 4 trinn btw og PC-en lå der....

 

slo den på etterpå og skjemen bare lyser hvit..det er nå 2 år siden og ikke levert den enda siden det er for dysleksien min så fikk den av pptjenesten..trur ikke jeg trenger og levere den tilbake siden den er såpass gamel fikk den i skjette klasse og nå er jeg ferdig skolen..skulle egentlig begynt i 3 liksom kan dere tenke dere

Lenke til kommentar

- Jeg slo så hardt i PC-en min at skjermkortet løsnet og det fikk en kortsluttning å sa poff

 

- Rev ut alle ledningene fra det billige 2.1 annlegget mitt til PC-en, litt irritert kan du si.

 

- Tråkket på mobilen min og knuste den totalt :S

 

- Slo alt jeg maktet å hadde i en 17 tommer CRT skjerm endte opp med en rød hånd ( hehe glasset sprakk )

 

- Mistet en harddisk som ikke virket fra 1 meters hold. utrolig nok gjorde det at den funket etterpå men senere skulle jeg prøve med en annen harddisk men den delte seg i 2 :S

 

- Knekt 2 headsett pga dårlig standar.

 

- Har også ødelagt lakken på mopeden min, tok visst ripefjerner på hele driten så nå er lakken matt :S

 

Det var vell det jeg kom på i farta.

Endret av Stian_Pa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...