Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dobbeltalbum i iTunes - Kan jeg på noen måte gjøre slik at de vises som et enkelt album under albumvisningen? Det ser så teit ut når det er to av samme albumcover etter hverandre. Jeg har forsøkt å endre albumnavn til det samme på begge, men det hjelper ikke ...

Du må endre alle innstillingene, også albumartist og artist osv. Tror det skal fungere da.

Lenke til kommentar
Sett de som disk 1/2 og disk 2/2 med samme albumnavn.

 

Slik er det allerede, men fortsatt to bilder. Kan det ha noe med sorteringen å gjøre? Jeg tror jeg har "Album etter artist", men får visst ikke prøvd å bytte til noe annet nå ...

 

Kan ha noe med forskjell på store og små bokstaver å gjøre... Prøv å bare copypaste navnet til det ene albumet inn i det andre, og gjør det samme med artistnavn, og voila ;)

Lenke til kommentar

Det er nesten det samme som skjer her også, kan være bugg for min del, dont know..

For når jeg søker på selveste Artisten så kommer det flere albumcover av det samme, men hvis jeg søker bare etter albumet, ja da er det bare ett bilde som vise. ;S

 

 

EDIT: Hvilket program er det som finner de riktige albumbildene? Altså at man da slipper å finne de selv og deretter høyere klikk og plassere inn bildene. Men som da legger in de bildene automatisk

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Eh.. ikke fått med meg.. Hva er greia med den nye iPod Touchen? Hva er forandret? Har den blitt noe super-bra, eller no?

 

Nytt:

-Høyttaler utenpå

-Volumjustering på Touch-en (man trenger ikke gå inn på innstillinger osv. Volumjusteringen er på utsiden av Touch-en)

 

-Touch-en er vel blitt mer "buet"

 

-Den er vel blitt bittelitt tykkere?

Lenke til kommentar

- Høytalern er inni, den er ikke synlig. Volumknapper på siden

- Bedre batteri

- Den har blitt 0,5mm tykkere på det tykkeste men siden den har fått buet bakdel merkes det ikke, den virker tynnere og ligger bedre i hånden

- Nike+iPod program integrert

- Annen hardware som gjør at den ikke kan jailes enda :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...