Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan funker Nike+Ipod programvaren? Må man ha "spesiell" sko for å bruke det?

 

Nei, tror i hvert fall ikke det. Tror det bare er at man fester den senderen på skoen sin. Tror ikke man må ha noe spesielle greier.

 

EDIT: Woops! Har visst gitt feil svar! Les her:

Nike +Apple Ipod Nano Sport KIt

 

Krav man må ha:

-Ipod Nano

-Sko fra Nike+

 

Tatt fra Apple.com\no sine sider om Nike Sport Kit.

Endret av Spirit99
Lenke til kommentar

Etter hva jeg har hørt så MÅ man ikke ha Nike+ sko, men brikken i skoen er tilrettelagt for å være i en Nike+ sko... Bare søk på google, så kan man se at det er flere som har vært oppfinnsomme uten å bruke Nike+ sko.. :innocent: Flere som har skjært ut et hull i skoen, eller bare hatt brikken inne i sokken...:)

 

Er det noen som vet om Eplehusene har iPod Touch på lager?

Lenke til kommentar
Etter hva jeg har hørt så MÅ man ikke ha Nike+ sko, men brikken i skoen er tilrettelagt for å være i en Nike+ sko... Bare søk på google, så kan man se at det er flere som har vært oppfinnsomme uten å bruke Nike+ sko.. :innocent: Flere som har skjært ut et hull i skoen, eller bare hatt brikken inne i sokken...:)

 

Er det noen som vet om Eplehusene har iPod Touch på lager?

Ja, eplehusene har dem inne ja.

 

Jeg har sko fra nike, men ikke +. Kjipt, det om det ikke går.

Lenke til kommentar
Hvordan funker Nike+Ipod programvaren? Må man ha "spesiell" sko for å bruke det?

 

Nei, tror i hvert fall ikke det. Tror det bare er at man fester den senderen på skoen sin. Tror ikke man må ha noe spesielle greier.

 

EDIT: Woops! Har visst gitt feil svar! Les her:

Nike +Apple Ipod Nano Sport KIt

 

Krav man må ha:

-Ipod Nano

-Sko fra Nike+

 

Tatt fra Apple.com\no sine sider om Nike Sport Kit.

Om man må ha Nano, hvorfor følger det med programvare til Nike+Ipod på Touchen?

Lenke til kommentar
Hvordan funker Nike+Ipod programvaren? Må man ha "spesiell" sko for å bruke det?

 

Nei, tror i hvert fall ikke det. Tror det bare er at man fester den senderen på skoen sin. Tror ikke man må ha noe spesielle greier.

 

EDIT: Woops! Har visst gitt feil svar! Les her:

Nike +Apple Ipod Nano Sport KIt

 

Krav man må ha:

-Ipod Nano

-Sko fra Nike+

 

Tatt fra Apple.com\no sine sider om Nike Sport Kit.

Om man må ha Nano, hvorfor følger det med programvare til Nike+Ipod på Touchen?

 

Vet ikke jeg. Men sto jo det på linken. Men når det gjelder den sensoren osv. så ser det ut som det blir dyrere enn bare prisen for sensoren :\. De Nike + skoene koster sikkert litt de også. Men skjønner også hvorfor Nike har nå gjort så sensoren bare funker på Nike+ sko. Nike tjener jo ikke viss man bruker Sensor fra Nike på Adidas joggesko.

Lenke til kommentar

Må ikke ha nano vel, det følger jo med på touchen også. Poenget er vel at man må ha Nike programvaren på iPoden, senderen og Nike+ sko. :)

 

 

Reg.: Syntes at dette kunne funket på hvem som helst Nike sko, jeg som har bestillt shox nz. Uaktuelt å kjøpe andre sko, bare for å få dette til å funke.

Endret av HaueR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...