Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Skrevet
@ Almigthy Slayer: Jeg har en slik iTunes konto du snakker om. Den er registrert i USA slik at jeg får tilgang til både gratis programmer, men også annet gratis innhold på iTunes. Kontoen er registrert uten noen form for betalingsmuligheter. Søk på Google så finner du sikkert en guide. Jeg husker ikke linken til guiden jeg brukte.

Tusen takk. Skal prøve nå! :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde noe rart i går. Byttet navn på dokument mappen som het "navnet mitt" før, men ble altså byttet... ehm.. Så når jeg logget på maskinen igjen etter omstart var alle sangene i iTunes vekke. Jeg kjøpte hele Coldplay albumet og det er nå borte.. hvordan får jeg det tilbake ?:S

Skrevet
Hva faen, det er jo hele vitsen da? At man kan skrolle album?

Hele vitsen med Touch er at du kan scrolle album?! Dummeste jeg har hørt! Er bare dårlig av Apple som har lagd slik at det ikke går ann å skru av..

Skrevet

For å unngå akkurat denne visningen er det jo bare å holde touchen loddrett.

Dette mener eg er mest hensiktsmessig. Tros alt, listevisning(enig i at denne er best) er best med skjermen stående. Cowerflow er best liggende, og stort sett bare for å ha et tidsfordriv eller vise seg frem(mener eg).

Så eg synes Touch'en gjør akkurat som den bør. For å unngå Cowerflow så unngår man også å legge den horisontalt.

Skrevet

Jo, men er slitsomt å alltid måtte holde den horisontalt...

Si... Jeg ligger i senga og hører på iPoden... Skal bytte sang, og holder iPoden over hodet fordi jeg ligger på ryggen, en liten millimeter feil holdt, og brått får jeg opp coverflow! Det er ikke noe stort problem ,og jeg synes det er litt stilig... Men hadde vært greit å kunne slå det av!

Skrevet

Arg, så irriterende! Kjøpte ipod touch hos telebutikken for under en måned siden, også kommer det en ny en med integrerte høytalere og utvendige volumknapper like etterpå? Skulle vært mulig å levere den tilbake igjen.. :(

Skrevet
Meh. Ikke grunn nok til å ergre seg imo.

Det synes jeg.. høytalere er nice, og utvendige volumknapper hadde vært utrolig praktisk, da man slipper å ta den opp av lommen og ta av tastelåsen for å stille volum.

Noen som vet om telebutikken har en form for 30 dagers returrett elns? :whistle:

Skrevet (endret)

Gikk på Apples sin hovedside, og så på de nye iPod Touchen. Og hvorfor var den så billig der i forhold til andre butikker? Trodde den nye versjonen skulle bli dyrere, eller blir den dyrere etterhvert?

Nye iPod Touch

Endret av Spirit99
Skrevet
Gikk på Apples sin hovedside, og så på de nye iPod Touchen. Og hvorfor var den så billig der i forhold til andre butikker? Trodde den nye versjonen skulle bli dyrere, eller blir den dyrere etterhvert?

Nye iPod Touch

Regner med prisene blir oppdatert når butikkene får inn den nye versjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...