Gå til innhold

Prøv Lord of the Rings Online gratis (PC)


Anbefalte innlegg

Det vil være bortkastet tid å prøve å laste ned på nytt vetle89, siden du med stor sikkerhet kommer til å havne i samme situasjon. Du har prøvd å pakke ut filene med winZIP? Det står at du har lastet det ned, men det hjelper ikke mye om du ikke faktisk pakker det ut med winzip, det var winzip som løste mitt problem.

 

Når det gjelder størrelsen var det 7.26GB den lastet ned her, så størrelsen skal være 7.26GB, avrundet blir det 7.3GB.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
da laster jeg ned på nytt for tredje gang, har også lastet ned nyeste versjoner av Winzip og Winrar. har det noe å si at jeg stopper nedlastningen og begynner den igjen noen ganger? her i huset er det bare en nett-ledning, så hvis f.eks broren min skal ha ledningen må jeg ta den ut fra min maskin. kjedelig å begynne på nett enda engang, og farta ligger bare på rundt 100 kb/s...

9458257[/snapback]

Jeg hadde akuratt samme problemet, og den nyeste versjonen av WinZIP løste problemet... Det har ingen ting med at du har stoppet og starta nedlastingen.

Endret av Hrisebro
Lenke til kommentar
Hvis man bestemmer seg for og forsette, må man da stikke og kjøpe spillet for 300-400kr? eller kan man kjøpe en cd key?

9460800[/snapback]

 

Du kan helt nesten garantert kjøpe en over nettet!

 

EDIT: Nå har jeg kikket litt, og det ser faktisk ikke sånn ut. Detta var dårlige greier... :ermm:

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Hvis man bestemmer seg for og forsette, må man da stikke og kjøpe spillet for 300-400kr? eller kan man kjøpe en cd key?

9460800[/snapback]

 

Du kan helt nesten garantert kjøpe en over nettet!

 

EDIT: Nå har jeg kikket litt, og det ser faktisk ikke sånn ut. Detta var dårlige greier... :ermm:

9460816[/snapback]

 

Codemasters har selv sagt at de ikke vil tillatte salg av "digital key".

Altså, du må kjøpe spillet med boks

Lenke til kommentar
Det var dumt.. Da tviler jeg på at jeg gidder og forsette.

9460958[/snapback]

 

Det er da verken noe dyrere- ei billigere å kjøpe spillet (med boks) i butikken eller online da. Bestiller du online, så er den jo i postkassa di innen 3dager.

Er det så mye stress da?

 

Tro meg, du vil nok gjerne ha DVD-en også, ellers vil du sitte å være forbanna på deg selv den dagen du måtte formatere PC-en, eller var uheldig å ødela en av spillfilene og måtte vente et døgn eller lengre bare for å få lastet ned clienten igjen ;)

Lenke til kommentar

Vil denne hp pcen (dv9575) klare og kjøre spillet på medium/høy kvalitet? det er jo sykt bra ut..

 

CPU : Intel® Core™ 2 Duo prosessor T7300 2,0 GHz, Nivå 2-cache 4 MB

Skjerm : 17" WXGA High Definition Brightview Widescreen 1440x900

Minne : 2048 MB DDR2 667 Mhz (2 x 1024 MB) (Maks 4 GB minne)

Harddisk : 320 GB SATA-harddisk (2x160GB), 5400 rpm (opptil 9 GB partisjon for gjenoppretting av system)

Chip-set : Intel® Core™ 2 Duo

Grafikk : NVIDIA® GeForce™ 8600M, med 256 MB dedikert skjermminne PCI Express opptil 1023 MB

 

Eneste jeg kan tenke meg at trekker ned er skjermkortet..

Lenke til kommentar
Vil denne hp pcen (dv9575) klare og kjøre spillet på medium/høy kvalitet? det er jo sykt bra ut..

 

CPU : Intel® Core™ 2 Duo prosessor T7300 2,0 GHz, Nivå 2-cache 4 MB

Skjerm : 17" WXGA High Definition Brightview Widescreen 1440x900

Minne : 2048 MB DDR2 667 Mhz (2 x 1024 MB) (Maks 4 GB minne)

Harddisk : 320 GB SATA-harddisk (2x160GB), 5400 rpm (opptil 9 GB partisjon for gjenoppretting av system)

Chip-set : Intel® Core™ 2 Duo

Grafikk : NVIDIA® GeForce™ 8600M, med 256 MB dedikert skjermminne PCI Express opptil 1023 MB

 

Eneste jeg kan tenke meg at trekker ned er skjermkortet..

9461563[/snapback]

 

CPU = Godkjent for maksimale innstillinger (vil tro det, siden det er en dobbeltkjerne prosessor. Spill krever ikke allverdens til CPU disse dager, så siden den hvert fall er en dobbel-kjerne, samt en Core 2 Duo, så vil jeg tro den klarer seg bra)

 

Minne = 2GiB skal holde hvis du kjører Windows XP, så skal det være nok for maksimale innstillinger. Kjører du Vista kan det bli en smule verre, men dog burde det gå helt smertefritt)

 

Harddisk = Du har mer enn nok av lagringsplass for spillet, men som de fleste bærbare PC-er, er det ikke noen rask harddisk (5400RPM) så loade-frekvensene vil kunne ta litt lengre tid enn på de fleste stasjonære med 7200RPM eller høyere. Men i selve spillet så har jo ikke dette stort å si.

 

Skjermkort = Regner med at du skal spille på 1440x900 oppløsning. Nå vet jeg ikke helt hvordan disse "mobile" skjermkortene yter oppimot de stasjonære. Dog vil jeg tro at med en oppløsing på 1440x900 så skal du klare deg ganske bra på relativt høye innstillinger. Så får du prøve å mikse litt med Anisotropic Filtering og Anti-aliasing.

 

Jeg tror du skal klare å kjøre med det meste på high - very high. Så prøve å mikse litt og se om du kanskje kan få mye opp på ultra high også :)

Lenke til kommentar
Corrupt ZIP archive! ffs! noen flere som har fått den?

9443253[/snapback]

Absolutt. Startet å laste ned Onsdag kveld med Bitlord, Torsdag morgen var den ferdig. Jeg ble rådet av TST på irc å ta en "hash check". Jeg gjorde det. Ingen bedring.

 

Deretter lastet jeg ned ABC, det programmet TST bruker, og lastet ned torrenten på nytt igjen (for sikkerhets skyld lastet jeg ned torrentfilen på nytt i tillegg). Nå ble den nettopp ferdig, virket ikke. Kjørte en hash check med ABC, ingen bedring...

 

:wallbash:

 

Hvilke andre steder kan jeg laste ned dette?

9443537[/snapback]

 

Det samme skjedde med meg! Har prøvd 2 ganger samme feilen bwegge ganger, file is corrupt.

Lenke til kommentar
da laster jeg ned på nytt for tredje gang, har også lastet ned nyeste versjoner av Winzip og Winrar. har det noe å si at jeg stopper nedlastningen og begynner den igjen noen ganger? her i huset er det bare en nett-ledning, så hvis f.eks broren min skal ha ledningen må jeg ta den ut fra min maskin. kjedelig å begynne på nett enda engang, og farta ligger bare på rundt 100 kb/s...

9458257[/snapback]

 

Nei du gjør noe feil helt klart, burk siste versjon av winzip alle andre klarer det da bør du også klare det?? Har du zippet den ut i det hele tatt? får du en iso fil kan du kjøre isomage på den

Lenke til kommentar
har registrert konto og greier sånn som de sier på sida men den forbanna greia funker ikke, hva gjør jeg galt?

 

altså når jeg skal logge meg på spillet så sier den alltid at passordet eller brukernavnet er feil, selv om det funker på sida deiras

9482592[/snapback]

 

Når du logger deg på COG accounten din, står det at du har en aktiv Lotro sub?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...