Gå til innhold

Xbox 360 Premium med HDMI, noen fått?


DementedAlbino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer HDMI på premium framover, så er bare å følge med.

 

Er vel riktig at det kommer til å stå på pakken om det er HDMI eller ikke, men om noen her vet om en butikk eller flere som har fått disse inn så er det jo enklere for andre å få tak i en også.

 

Jeg skal i disse dager kjøpe meg xbox 360, men jeg komme til å vente til premium med HDMI er i butikkene sammen med fifa 08, så er jeg heldig er begge deler å oppdrive ca samtidig:)

Lenke til kommentar

Vel eg sitter egentlig bare å venter på at min boks går i dass. I gå når lillebror satte på skate kom det ekstremt mye forstyrrelser i grafikken, såkalte artifacts. Men på ein litt annen måte. Disse hang fortsatt i når eg stakk ut i dashboardet. Men forsvant så fort i byttet over til 480p og tilbake til 720p :p

 

Ein tilfeldighet? Si det, men etter forrige boksen begynte så smått å jukse, ballet det bare på seg etterhvert.

Lenke til kommentar
Disse vil fremdeles være tilgjengelige, men dersom du får ny konsoll vil de bare være tilgjengelige når du er logget på Xbox Live. Med samme gamertag som de ble kjøpt med, tror jeg...

9432472[/snapback]

 

Det stemmer.. Mange av spillene mine er lista som "Trail" når eg ikkje er logga på Live... Men ellers funker alt som det skal!

Lenke til kommentar

Har surfet rundt på div. nettbutikker denne uka etter HDMI-utgaven. Har registrert at Elkjøp har vært tomme for Premium på både nettbutikken og i en del av de butikkene i de større byene. (Positivt i seg selv, vil tro det selges en del maskiner i kjølvannet av Bioshock, nedsatt pris og den sterke line-up`n for høsten)

Kan være at Elkjøp venter inn stor leveranse med HDMI premium, Falcon versjonen er vel lengre unna. Men lov å håpe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...