Bruktbilen Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Kor er dverg byen? Er det ein by med dverger? 9440769[/snapback] De er fiendene dine, og det er umulig å gå glipp av dvergene, siden det er en del av storylinen.
Zethyr Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Kva meiner du med å grinde life-force før ein kan bruke pengene? 9440753[/snapback] Kjøpe ny armor : penger. Oppgradere armoren du har : lifeforce.
Bruktbilen Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Det er ganske enkelt å grinde lifeforce, først skaffet jeg meg brune minions til sverdet slik at det drepte alt mulig, så dro jeg til arena og sloss mot beetles alene ved å sette de i et hjørne, slik at jeg ikke mistet noen. Fikk 90 hver runde. Husk, ikke upgrade før du har det siste settet med våpen/armors.
Piratpjokken Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Pengene bruker du til å kjøpe ting på slottet, kjøpe rustning og våpen... For de som lurte på hva overlord er, så er det et fartsfylt spill med mye humor! Det har rpg trekk, hvor du utforsker og gjør oppgaver
balder Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Pengene bruker du til å kjøpe ting på slottet, kjøpe rustning og våpen... For de som lurte på hva overlord er, så er det et fartsfylt spill med mye humor! Det har rpg trekk, hvor du utforsker og gjør oppgaver 9441767[/snapback] Fortsatt så skjønner eg det ikkje. Eg har fått til å ofre mine gremelinser i smelteren slik at det blir oppgradert, men problemet er at da mister eg desse hjelperene mine. Kva skal eg med 60000 dollar på bok?
Kharan Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Med pengene dine skal du oppgradere tårnet ditt. Det gjør du ved å gå til et av kamrene i den øverste etasjen der du kan se en oversikt over tårnet ditt og mulige oppgraderinger du kan kjøpe. Om du har fått en elskerinne kan hun gjøre tilgjengelig flere oppgraderinger etter hvert, slik at tårnet ditt kan se riktig pent og ondt ut.
Zethyr Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Fortsatt så skjønner eg det ikkje. Eg har fått til å ofre mine gremelinser i smelteren slik at det blir oppgradert, men problemet er at da mister eg desse hjelperene mine. Kva skal eg med 60000 dollar på bok? 9441860[/snapback] Hvilke smelters har du? Hvis du har noen i det hele tatt kan du kjøpe (for penger!) nye våpen og ny armor/hjelm før du behøver å oppgradere !
balder Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Skrevet 2. oktober 2007 puh. Da har eg rundet Overloard, men eg har fortsatt ein haug med penger. g har ikkje funnet ut korleis eg kan oppgradere utstyret med penger.
Zethyr Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 For siste gang: DU KAN IKKE oppgradere utstyret med penger. Det du kan gjøre er Å KJØPE NYTT. Dette kan så oppgraderes videre med life-force.
balder Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Skrevet 2. oktober 2007 For siste gang:DU KAN IKKE oppgradere utstyret med penger. Det du kan gjøre er Å KJØPE NYTT. Dette kan så oppgraderes videre med life-force. 9623155[/snapback] Ok, da har eg funnet ut dette for lenge siden. Eg skjønner ikkje kva eg skal med alle pengene da. Meiningsløst. Vil til slutt sei at dette er det beste spelet eg har prøvd til no på XBOX360. Eg har spelt litt på halo 3, men eg må sei at det var skuffande. Får spele igjennom så får eg sjå.
Ghaundan Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 For siste gang:DU KAN IKKE oppgradere utstyret med penger. Det du kan gjøre er Å KJØPE NYTT. Dette kan så oppgraderes videre med life-force. 9623155[/snapback] Ok, da har eg funnet ut dette for lenge siden. Eg skjønner ikkje kva eg skal med alle pengene da. Meiningsløst. Vil til slutt sei at dette er det beste spelet eg har prøvd til no på XBOX360. Eg har spelt litt på halo 3, men eg må sei at det var skuffande. Får spele igjennom så får eg sjå. 9623233[/snapback] Du skal bruke de til 2 ting. Pimp my evil tower. Ny rustning/hjelm/våpen som blir låst opp etterhvert som du låser opp flere smeltere. Hva er egentlig problemet?
pine Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Eller så kan du se på det i gullkammeret Enkleste veien å grinde lifeforce er vel å ta 5 blåe og 25 røde imps og stille de litt bak i arena. Så springer du borti 3-4 bugs og kiter de fram til impsa. Alt blir jo drept på et øyeblunk. Når du har nok, og her snakker vi om nesten 10000 lifeforce, så kan du oppgradere til max. Og med arcanium armor + max oppgradeiring så er du så å si uovervinnelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå