mohansno Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Pga plassmangel på maskinen min vurderer jeg å installere et PC-spill jeg har på den eksterne harddisken min. Det jeg lurte på er om denne plasseringen av spillet vil gå ut over spillets/dataens yteevne i forhold til å installere spillet på den interne harddisken? Vil jeg oppleve treghet og etterslep ved å ha spillet på den eksterne harddisken?
daruu Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Det kommer ann på hva slags ekstern hd du har og hvordan den er koblet Bruker du eSata(ikke sikker på om det skrives sånn) så skal det vel gå bortimot like fort, men om du bruker firewire eller usb så vil nok det meste gå tregere ja
Whalecore Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Kommer også helt an på hvilket spill det er. Hvis det er et 10 år gammelt spill bør det gå helt fint.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 (endret) Jeg sitter og spiller GUN, et ganske nytt spill. Uten "overveldene" grafikk, men jeg har fire-fem år gammel pc og USB-harddisk. Det hakker ganske mye, så jeg vil nok anbefale at du gjør litt plass til spillet på C/D disk. Det spørs jo hvor stort spillet er... Jeg spiller også demoen av fifa08 på harddisken og merker ikke forskjell Og hvorfor har du opprettet 2 like tråder? Endret 3. september 2007 av Slettet-EIV2CS
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Det hakket faktisk bare i et oppdrag (10min) så ble alt fint. Kanskje du burde prøve og evt. feile
SiBC Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Jeg hadde en periode alle mine spill installert på en ekstern harddisk tilkoblet med firewire. Hadde ingen problemer og kunne kjøre hl2 på max uten noe problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå