Gå til innhold

Spill Command & Conquer gratis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
når jeg trykker på bildet fra c & c 3 så kommer jeg til framsiden til gamer.no :p

Håper også på red alert 1 :D

men de henger egentlig litt etter, med tanke på at gta 1 og 2 er lagt ut gratis for ett år siden...

Og denne trenden er bra =)

For slike spill er vanskelig å få tak i, og spesielt å få disse til å fungere under vista...

9416354[/snapback]

 

 

Minner om C And C the first decade, hvor man får alle disse spillene fra både c and c og red Alert + exp.

 

Nye nyere kjavs som generals er også med, men har ikke samme gode gameplay imo.

Denne pakken fungerer utmerked i vista, og annbefales på det varmeste. Koster 200 kr elns.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Syntes nesten det er litt dårlig at Gamer.no kun sier ifra om C&C og ikke Far Cry, Prince of Persia og Rayman: Raving Rabbits. Alle disse tre spillene er også tilgjengelige for nedlastning gratis.

Lenke til kommentar
Spillet kommer på to ISO-filer, som må brennes til CD for å fungere.

 

Må man brenne ut filene for å få det til å funke? Mountet med Daemon Tools og fikk installert, men fikk feilmelding da jeg skulle starte spillet. Sa forsåvidt også nei til å installere DX3, kan det ha noe med saken å gjøre? Tenkte min nåværende DX-versjon var bakoverkompatibel..

Lenke til kommentar
Spillet kommer på to ISO-filer, som må brennes til CD for å fungere.

 

Må man brenne ut filene for å få det til å funke? Mountet med Daemon Tools og fikk installert, men fikk feilmelding da jeg skulle starte spillet. Sa forsåvidt også nei til å installere DX3, kan det ha noe med saken å gjøre? Tenkte min nåværende DX-versjon var bakoverkompatibel..

9426268[/snapback]

 

Har du fulgt instruksjonene her?

Lenke til kommentar
Electronic Arts har nå gitt ut det klassiske sanntidsstrategispillet Command & Conquer helt gratis.

 

 

Les mer

9416293[/snapback]

 

På samme side er farcry også gratis, har dere en torrent til den også?

9426296[/snapback]

 

Hææ? Har du noen link til dette? Ikke så fryktelig lenge siden jeg så FarCry til salgs for 99,- på Narvesen, så hadde vært supert om det var gratis.

Lenke til kommentar
Jeg "mounta" begge .iso filene med DAEMON tools for å innstallere. Jeg lasta ned en patch for å sleppe å få .dll errors.

 

Nå starter spillet, men ber om CDen. Hvem fil er det jeg skal mounte da?

9431870[/snapback]

du skal mounte den cden du skal spille med? altså til GDI bruker du GDI cden og til NOD bruker du NOD cden

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...