Gå til innhold

Nye bilder av GTA IV Special Edition!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Du kan fortsatt bestille fra Amazon.co.uk men da ekke du garantert spillet på dagen, da leveringen tar minst 1-2 dager.

 

Amazon påstår de skal sende ut GTA IV: SE pre-orders fredag 25. April, så visst man er utrolig heldig så kan det hende man har spillet 28. eller 29. :thumbup:

Leser på div. forum at folk tidligere har motatt pre-orders fra Amazon

før den faktiske releasedatoen.

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
Fikk mail fra rockstar store i dag faktisk, de hadde kansellert ordren; de sender tydeligvis ikke utenfor USA, selv om man kunne velge alle verdens land i leveringslista :D

 

Jaja, bestile fra amazon i stedenfor, like greit.

 

Sikker like greit, mtp at spillet neppe er sonefritt.

 

Ikke glem at moms kommer i tillegg når du bestiller fra utlandet. Du må betale moms av frakten også.

Endret av Eremal
Lenke til kommentar
Sikker like greit, mtp at spillet neppe er sonefritt.

 

Med mindre du kjøper PS3 utgaven selvfølgelig. ;)

 

Jeg valgte forresten at pakken skulle pakkes som en bursdagsgave, og ikke inneholde

noe prisinformasjon da jeg bestillte. På den måten unngikk jeg toll

sist jeg bestillte fra Amazon, og da kostet varen 2000kr. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg sendte mail til absoluttspill.no og spurte om de kom til å få inn GTA IV Special Edition. Svaret jeg fikk var at de hadde fått beskjed fra den norske distributøren om at den ikke vil bli tilgjengleig for salg i Norge. Veldig surt synes jeg. Hadde virkelig lyst på denne versjonen. :(

 

Jeg var innom EB games for ett par dager siden og forhåndsbestilte GTA IV Special edition(Ps3). Det var registrert på pcen deres at den skulle være til salgs fra 29.april, og at prisen skulle ligge rundt 800-900kr, ifølge de som jobbet der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...