Gå til innhold

Hvorfor kjøpe Elite?


Bamsemumsen

Anbefalte innlegg

Nå ser jeg at en del folk har begynt å kjøpe Elite, og jeg spør hvorfor. Hvorfor bytte din gamle, fine Xbox 360 mot en ny, rålekker Elite? Greit nok at den ser jævla fin ut, og det er sikkert mange som fyller den opp med masse demoer, musikk o.l., men hva er det som er så spesielt med den at jeg bare MÅ ha den?

 

Jeg bruker min Xbox 360 til å spille med og teste demoer. Derfor er 20 GB helt greit for meg, så all den plassen som følger med Elite er ikke nødvendig.

 

Det ser jævla pent ut på skjermen jeg spiller på, HDMI har jeg ikke peiling på hva er; poenget er at jeg sikkert ikke går glipp av noe. Har ikke HDTV engang.

 

MS skal lansere en filmtjeneste eller noe, og dette blir kanskje brukt som argument. Men for Gods sake, jeg har PCen hvor jeg laster ned filmer, jeg har DVDer jeg spiller av på Xbox 360en og jeg kan se på TV.

 

Hva er poenget med en Elite for meg? Og hvorfor kjøpte DU den, hva fikk du som den gamle 360en din ikke kunne levere?

 

Dette er et informasjonsemne, ikke noe krangling takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen grunn i det hele tatt til og kjøpe elite om man har 360 fra før.

Mange sier jeg "oppgraderer" til elite... jeg ler og peker.

 

Hdmi kan du se en minimal forskjell på om du har en 50" eller større skjerm, og den 120gb hd kan man kjøpe utenom når video marketplace kommer skikkelig i gang.

Jeg har hørt en elite og den er ikke så veldig mye mer stille att det gjør noe.

Lenke til kommentar

Har man ikke HDTV (eller prosjektor som støtter HD oppløsninger), så er det ikke noe vits i det hele tatt.

 

Grunnen til at JEG kjøpte den var pga HDMI utgangen (orka ikke vente til Premium'en kom med hdmi :p). Jeg hadde litt problemer med støy og urolig bilde på prosjektoren min (via komponent) og dette løste seg etter jeg bytta til HDMI. Bildet er helt supert. :)

Man blir også kvitt en kabel (optisk lyd-kabel).

 

Også er svart kult da :p

Man skal ikke undervurdere kulheten til en svart 360 kontroller!

(men det var ikke grunnen til at jeg kjøpte den. Ikke 120GB HDD heller).

 

*edit*

 

må nesten legge til at jeg personlig syntes den er roligere. Spesielt da DVD-ROM'en. Men det kan jo selvsagt være noe jeg innbiller meg. Men det er vel mentalt uansett, så da er jo alt bra! :p

 

*edit*

Endret av lektroluv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...