Gå til innhold

Beste grinde klasse på lvl 70


Hvilken klasse syns du er best å grinde med?"  

60 stemmer

  1. 1. Hvilken klasse syns du er best å grinde med?"

    • Druid
      3
    • Hunter
      5
    • Mage
      6
    • Paladin
      3
    • Priest
      1
    • Rogue
      8
    • Shaman
      0
    • Warlock
      32
    • Warrior
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har en Warrior og en Rogue (har også testa forskjellige lvl 70s me kompiser). Fury warrior me blått/epic gear eige Rogue me ca samme gear hardt imo... fury warrior tar ned en mob på sekunder, og er veldi kjekk å spille, har prøvd hunter, er ganske bra de men de er kjedeli, du bare står der og skyter og skyter, warlock funker vel de og men som affliction tar de litt tid før moben dauer av doter og noen doter er cast time på så de tar litt tid å caste om du tar mer en 2-3 om gangen

 

 

Altså fury warrior is the shit

 

Edit: Emh, lol? Dette har jeg da aldri skrevet? *Mistenker konto abuse her*

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Viss du skulle levle opp en klasse til 70 kun pågrunn av hvilke egenskaper klassen har til å grinde, hvilken klasse ville du valgt?

 

Jeg har en shaman lvl 70, resto. Artig som bare det, men shaman er helt klart ikke laget for å grinde. Så jeg har en del fri for tiden og vurderer å få opp en annen klasse opp til 70 kun for å kunne tjene gold med den. Hvilken klasse er best til dette og hvorfor?

9399346[/snapback]

 

Ingenting med hvor kjedelig å gjøre?

Lenke til kommentar

Må nok slenge meg på warlocktoget. Har prøvd en del ulike klasser, men lock var utrolig koselig. Jeg skulle farme level 62-63s i Zangarmash for motes of life. Først prøvde jeg den rimelig godt geara roguen min, og selv om mobsa gikk ned fort tok det rimelig lang tid å løpe bort til hver, drepe den, loote, og så fortsette. I tillegg mistet jeg en del HP av å måtte være i meleerange hele tiden.

 

Etter å ha farma et par primals bytta jeg til affliction lock. Da løp jeg bare rundt på mappet, og kasta instantdots på alle mobsa innenfor range. Dotta gjerne opp 5 om gangen og løp videre til neste gruppe. Innen jeg var kommet frem var alle døde, så jeg lootet, life tappet litt, og løp videre. Siphon life på flere mobs samtidig gjør at HPen holder seg konstant på fullt, med litt hjelp fra deathcoil hver gang den er oppe, og howl of terror+drain life dersom mobsa kommer i meleerange.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Affl. lock er helt villt ja. Ingen mobs som er immune mot shadow, og oom vet man ikke hva er.

 

Selv går jeg 0/21/40 igjen og saccer voidwalkern når jeg farmer, får igjen 2% av full health hvert 4'de sek. Life tapper bare når jeg trenger det istedenfor, og det går mye fortere enn med affl.

Bakdelen er at man ikke får tatt fler mobs på en gang, kan ikke drain tanke, og mobs kan være immune mot fire.

Lenke til kommentar
Det kommer litt an på hva du liker å spille. Lock/mage er ganske bra. Problemet med hunter er at du hele tiden må stocke opp ammo og mat til pet. Kjedelige saker. Mage lager jo mat/vann selv, og lock trenger jo nesten ikke vann. Er du typen som liker melee, er kanskje rogue tingen.

9412754[/snapback]

 

Rettelse! Warlok trenge IKKE vann i det hele tatt hvis man kan spille.. Affliction warlock er helt rå når det gjelder å farme. :D

Lenke til kommentar

Ja, nå er ikke jeg akkurat mester i mage-kunskap (har bare en lvl 50), men jeg tror ikke AoE-farming er så lett som mange skal ha det til. For hvis det hadde vært så lett, hadde ikke alle mage's AoE farmet da? Det er ikke så ofte jeg løper på AoE mager på serveren jeg spiller på.

 

Men når jeg gjør det er det digg. En mana burn eller to og litt dispell magic. Vi trenger fler alliance AoE mage's.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...