Gå til innhold

Har du møtt din egen dobbeltgjenger?


okjatakk

Anbefalte innlegg

Var faktisk et bilde her i RPP som ligna utrolig mye på meg selv, selv pappa så ikke forskjell ved første øyenkast :O

 

Dessverre klarre jeg ikke ta bilde av meg selv i samma pose for å sammenligne :p Men det er ganske weird O_o

9394852[/snapback]

Ja! Jeg satte nesten cola'n i halsen da jeg så bildet. Likna utrolig på deg O.O.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes også det er gøy å lese om hva folk hører på, for da får jeg mange gode musikktips. Men jeg bomma kanskje litt ved å kalle dette telletråd, så da trekker jeg rapporteringa tilbake.

 

NT: Har ikke møtt han, bare sett bilde av han i Avisa. Han er visst belgisk.

Endret av firkantsopp
Lenke til kommentar

Jeg har ikke truffet min egen... Men vi var i tyskland med tyskklassen vår, og står på ubanen, da ser jeg bortover vogna og er sikkert på at jeg ser en kompis av meg.. Men han sto jo rett med meg, ubanen stopper... Jeg løper bort til ei vennine som har kamra og løper mot han her for å få bilde, men rett før jeg kom bort til han så gikk han ut... Det var en kopi!

Lenke til kommentar

Har aldri møtt en dobbeltgjenger selv, men senest i forrige uke var en skråsikker på at hun hadde møtt meg på byen. Har hørt den før, de pleier aldri å ligne.

 

Men MacGyver var lærer på barneskolen min (uten å overdrive, han er/var helt lik), og jeg hadde Einstein som lærer i fjor (verdens sløveste(og chilleste) fyr, også det uten å overdrive).

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk opplevd dette en gang i USA, det er utrolig sært. Det morsomme var at folk trodde at jeg var ham, og skulle liksom snakke med meg som om jeg var ham. Han het Peter North elns.

9397945[/snapback]

 

:rofl:

 

haha

ikke dårlig

 

 

 

jeg har aldri møtt noen som ligner på meg nei!

hadde vært litt morsomt om jeg gjorde det

Lenke til kommentar

Er visst en del av de som ser på Hotell Cæsar som mener jeg ligner fryktelig på en av skuespillerne.

 

Er ikke få ganger jeg har fått spørsmål om det er jeg som psiller MAttis Kloppen. :p Har aldri sett det selv, dog.

 

Husker allikevel at jeg så en som var klin lik meg når jeg var på ferie på sørlandet når jeg var 8-9 år. Litt skummelt egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...