Submoose Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Fikk informasjon idag fra Absolutt Spill om at jeg ikke kommer til å få mitt Bioshock før i midten av neste uke, pga. at Take Two har leveringsproblemer siden spillet er så populært. Dem skriver også at dette gjelder hele Norden. Noen som kan avkrefte/bekrefte dette?
xFreakyx Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 bestill på Gamezone.no fikk min Bioshock Collectors Edition idag
LordjOX Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Eller tusle ned til din lokale spillbutikk, hvis det er noen i nærheten
firberblad Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Kjøp på steam. 9393685[/snapback] Helt klart et godt valg med tanke på pris...og at levering skjer ganskje så kjapt.
Submoose Skrevet 30. august 2007 Forfatter Skrevet 30. august 2007 Har bare et lite problem da. Har ikke PCen som drar det så det er X360 utgaven jeg er ute etter. Jeg har også forhåndsbetalt hos Absoluttspill.no så derfor lurte jeg på om noen viste hvorvidt det var sant eller ikke.
xFreakyx Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Har bare et lite problem da. Har ikke PCen som drar det så det er X360 utgaven jeg er ute etter. Jeg har også forhåndsbetalt hos Absoluttspill.no så derfor lurte jeg på om noen viste hvorvidt det var sant eller ikke. 9393995[/snapback] spørs hvilken versjon (collectors edition eller vanelig) og hvor mange som har bestilt på Absoluttspill.no. jeg fikk ikke Bioshock Collectors Edition til 360 føre idag av Gamerzone. fikk denne mailen for en uke siden: "Kjære kunde. Det viser seg dessverre at leverandøren får inn Bioshock Collectors Edition til Xbox 360 noe senere enn forventet og har utsatt spillet i siste liten til 31.08. Gjør oppmerksom på at dette kun gjelder Collectors Edition til Xbox 360. Alle andre versjoner av spillet er i rute."
Dragoncrest Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Har bare et lite problem da. Har ikke PCen som drar det så det er X360 utgaven jeg er ute etter. Jeg har også forhåndsbetalt hos Absoluttspill.no så derfor lurte jeg på om noen viste hvorvidt det var sant eller ikke. 9393995[/snapback] Litt rart med tanke på at jeg fikk kjøpt min collectors edition til X360 i butikk i dag, så vidt jeg har hørt så var collectors edition til X360 utsatt en uke (og kom da altså i dag). Ser også flere butikker som har inn den normale utgaven også (i Trondheim).
Firvulag Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 absoluttspill sendte min CE idag så det er bare å vente på at posten gjør sitt ^^
LarZen Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Er tomt endel plasser, Game butikken jeg var innom hadde gått tomme.
Jonas2 Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 De som venter, venter ikke forgjeves. Spillet er runnet for 2 dager siden på PC. Det er eid. Anbefaler å spille på Normal, siden da er det passelig vanskelig:D
Hallelujamannen Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Fikk informasjon idag fra Absolutt Spill om at jeg ikke kommer til å få mitt Bioshock før i midten av neste uke, pga. at Take Two har leveringsproblemer siden spillet er så populært. Dem skriver også at dette gjelder hele Norden. Noen som kan avkrefte/bekrefte dette? 9393621[/snapback] Absolutt Spill har kjempegode servicerutiner og jeg ser ingen grunn til at de skulle "lyve" om dette. Det kommer når det kommer...
Tinkerer Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Fikk informasjon idag fra Absolutt Spill om at jeg ikke kommer til å få mitt Bioshock før i midten av neste uke, pga. at Take Two har leveringsproblemer siden spillet er så populært. Dem skriver også at dette gjelder hele Norden. Noen som kan avkrefte/bekrefte dette? 9393621[/snapback] Absolutt Spill har kjempegode servicerutiner og jeg ser ingen grunn til at de skulle "lyve" om dette. Det kommer når det kommer... 9394908[/snapback] De har nok leveringsproblemer på grunn av DRM fiaskoen deres. http://www.twitchguru.com/2007/08/27/bioshock_drm/ Inntil de lar meg installere det så ofte jeg vil, kommer ikke jeg til å bruke penger på det.
herzeleid Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Nesten alle buikker i Oslo var utsolgt tidligere i uken. Måtte ut på mortensrud for å finne en free recordshop som hadde det til 360
MrL Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 (endret) Satt meg ned og spilte en lang runde nå, OMG for et skummelt spill! Endret 31. august 2007 av Andreas045
Januar333 Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Jeg har, på grunn av litt rot, 2 eksemplarer av Collectors Edition til Xbox 360 her. Hadde egentlig tenkt å sende tilbake det ene, men hvis noen er interessert, kan jeg selge det for det jeg betalte. 9401476[/snapback] Unnskyld, sikkert forskjellige meninger men dere moderatorer er ekstremt strenge på kjøp og salg på forumet.. Men når en annen moderator gjør det da er det greit da? aaa, snakk om dobbel moral.
Aasgaard Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 (endret) Unnskyld, sikkert forskjellige meninger men dere moderatorer er ekstremt strenge på kjøp og salg på forumet.. Men når en annen moderator gjør det da er det greit da?aaa, snakk om dobbel moral. 9402817[/snapback] Jeg var usikker på om jeg skulle poste det, nettopp fordi jeg var redd for at noen skulle tolke det slik. Jeg har imidlertid ingen egeninteresse av å selge til noen her, jeg valgte å poste fordi tråden dreide seg om at enkelte har problemer med å få tak i, og jeg sitter på et eksemplar som noen kunne hatt glede av. Det er ett fett for meg, jeg får igjen pengene fra butikken uansett. Men jeg ser at det kan virke problematisk, har opprettet en annonse på bruktmarkedet istedet og sletter posten. Endret 1. september 2007 av Aasgaard
Submoose Skrevet 1. september 2007 Forfatter Skrevet 1. september 2007 Har nå fått en oppdatering fra Absolutt Spill som sier at det skandinaviske hovedlageret fikk inn 2. leveranse av Bioshock igår (31.08) og at det ble sendt videre samme dag. Da er vel forhåpentligvis spillet mitt hjemme hos meg til uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå