Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det jeg å tenkte. Men jeg bestiller i morra, men da snakker jeg først med de om det, og andre ting som 4965AGN nettverkskort og 320GB HDD...

Hvis du kunne gitt en tilbakemelding her etter du har snakket med dem, så hadde det vært glimrende:D

Det skal jeg gjøre vet du ;)

 

En annen ting som jeg også la merke til er hvis man går inn her: Link så får man Blu Ray stasjon inkl. i prisen. Man har også muligheten til å velge 3072 MB RAM, men prisen er selvfølgelig noe høyere.

Det blir jo feil å si at det er inkludert i prisen. Jeg kommer ut på et høyere beløp, tross de 4.000,- i rabatt... Blir vel mere riktig å si at man får Blu-ray til halv pris med den linken.

Lenke til kommentar

Slengte inn en bestilling på fredag på XPS m1530!

 

Intel® Core™ 2 Duo T7700-prosessor (2,40 GHz, 800 MHz FSB, 4 MB L2-buffer)

2048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1024]

NVIDIA® GeForce™ Go 8600M GT med 256 MB dedikert grafikkminne

250 GB (5400 rpm) SATA-harddisk

Blu-ray spiller

15,4" UltraSharp™ WXGA (1600x1050)

Dell bil adapter

ga 13125.- for morroa :D

Endret av mgel
Lenke til kommentar

Bestilte min M1530 21 jan, kan si ifra når den kommer jeg, så dere kan finne ut ca hvor lang tid det tar. Står at jeg skal få den senest 13 feb.Men det står at bestilligen er fortsatt på fase 2(produksjon ikke startet).

 

Noen som vet om noen bra online spill forutenom WOW?

Lenke til kommentar
Bestilte min M1530 21 jan, kan si ifra når den kommer jeg, så dere kan finne ut ca hvor lang tid det tar. Står at jeg skal få den senest 13 feb.Men det står at bestilligen er fortsatt på fase 2(produksjon ikke startet).

 

Noen som vet om noen bra online spill forutenom WOW?

 

Jeg bestilte min XPS 1530 idag, og den er kommet til fase 3 produksjon, men leveringsdato'en er 21 Feb. 08. Og det var dato'en da jeg la inn bestillingen tidligere idag.

Lenke til kommentar

Da har jeg snakket med Dell på chatten. Der fikk jeg vite at jeg kan få den levert med 320GB harddisk og med Intel 4965AGN nettverkskort. Men da må jeg bestille over telefon..

 

Jeg fikk også vite at UltraSharp teknologien gir litt bedre kontrast og bedre farge 'redovisning'(Dansk fyr, betyr vel gjengivning). Det er også en digital skjerm, sa han.

 

Jeg kan få 5 bankdagers betalingsutsettelse..

 

EDIT: Med at skjermen er digital mener han sikkert at de støtter 720p og 1080p..

Endret av HulkHaugen
Lenke til kommentar

Ringte nettopp og gjorde om bestillingen slik at jeg betalte med VISA-kortet mitt istedet for på avbetaling. Etter at han hadde fått tastet inn kortnr, utløpsdato og ccv-koden, tok den nøyaktig 5 sekunder før betalingen var godkjent. To minutter etterpå fikk jeg ordrebekreftelsen på mail. Der stod det at jeg ville få maskinen på eller før den 21/2-08. Tre uker er ikke så ille, håper dog den kommer litt før!

Lenke til kommentar

Bestillte denne den 7/1, den ble bygget 21/1, sendt fra fabrikk 22/1, ankomm landet 25/1, og jeg får den først imorgen 29/1 - ventetiden holder på å drepe meg!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Intel® Core™ 2 Duo T7700-prosessor (2,40 GHz, 800 MHz FSB, 4 MB L2-buffer)

Ekte Windows Vista™ Home Premium - norsk

2,0 megapikslers kamera og Tuxedo-svart for CCFL-skjerm

15.4" UltraSharp™ Widescreen WSXGA+ (1680x1050) TFT Display with TrueLife™

2048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1024]

250 GB (5400 rpm) SATA-harddisk

NVIDIA® GeForce™ Go 8600M GT med 256 MB dedikert grafikkminne

Fast 8x DVD+/-RW slank stasjon med innstikksplass, inkludert programvare

9-cellers primært litiumionbatteri (85 W/t)

Lenke til kommentar

Da er min ordre sendt :D

 

Intel® Core™ 2 Duo T7700-prosessor (2,40 GHz, 800 MHz FSB, 4 MB L2-buffer)

15,4" widescreen WXGA+ (1440 x 900) TFT-skjerm med TrueLife™

320 GB (5400 rpm) SATA-harddisk

Intel BGN WiFi trådløst nettverkskort (Sa selgeren, tror egentlig det er 4965AGN)

 

Pris: 10.863,-

 

Tror det er en bra deal.

 

Selgeren sa også at det UltraSharp betyr at skjermen ser blank ut istedenfor matt, og at han personlig ikke syntes det var fint i det hele tatt..

Endret av HulkHaugen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...