Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden


Anbefalte innlegg

Dette oppsettet koster 10804,-:

 

Husk på at Dell oppgir prisen uten miljøgebyr, mva og frakt som de legger til først man kommer til kassen. :)

 

Seriøst? Det var grusomt sleipt. Jaja fare for at de mistet en kunde der ja. Er ikke frakt på DELL gratis da?

 

Det oppsettet du fant da til 10800kr. Er det inkl. mva frakt å avgift?

Endret av vede
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Seriøst? Det var grusomt sleipt. Jaja fare for at de mistet en kunde der ja. Er ikke frakt på DELL gratis da?

 

Det oppsettet du fant da til 10800kr. Er det inkl. mva frakt å avgift?

hehe, holdt på å bomme der selv. :)

 

Ja, det oppsettet jeg har var inkl. mva frakt og avgift. Kunne velge en del tilbehør før man kom til kassen sfeks bæreveske og diverse, men jeg valgte kun PC'en.

Lenke til kommentar

Det er helt greit i den prisklassen. Finnes et nytt i samme prisklasse - 9600M GT, men det finnes ikke til XPS M1530 (enda). Jeg spiller CS:S, men har også testet Crysis (som gikk smooth på all low. Kan nok blande inn litt medium. 1024x768), NFS: ProStreet (medium-high 1440x900), World in Conflict (medium tror jeg 1440x900) og noen andre spill.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Fikset alle drivere, men headsetet mitt vil ikke koble til. Eller, dvs at det står tilkoblet og alt virker fint, men kommer ikke lyd i det. Alt går rett ut høyttalerne på pcen. Noen som har noen tips/ideer? Har hatt en it-ingeniør til å se på det, han klarte ikke å fikse det. Betalte han ikke, bare sånn at det er sagt :p

Lenke til kommentar
Fikset alle drivere, men headsetet mitt vil ikke koble til. Eller, dvs at det står tilkoblet og alt virker fint, men kommer ikke lyd i det. Alt går rett ut høyttalerne på pcen. Noen som har noen tips/ideer? Har hatt en it-ingeniør til å se på det, han klarte ikke å fikse det. Betalte han ikke, bare sånn at det er sagt :p

Sjekka innstillinger i bios?

Lenke til kommentar
Fikset alle drivere, men headsetet mitt vil ikke koble til. Eller, dvs at det står tilkoblet og alt virker fint, men kommer ikke lyd i det. Alt går rett ut høyttalerne på pcen. Noen som har noen tips/ideer? Har hatt en it-ingeniør til å se på det, han klarte ikke å fikse det. Betalte han ikke, bare sånn at det er sagt :p

Sjekka innstillinger i bios?

Har sjekket at bluetoothenheten er "enabled" om det er det du tenker på. Men alt virker som sagt helt fint, og jeg kan koble til headsetet og alt, men kommer rett og slett ikke noe lyd i det...

 

Får opp at jeg trenger driver til "Bluetooth Peripheral Device"...Men den finner jeg ikke :(

Endret av Kim The King
Lenke til kommentar
Kan noen vennligst si meg hvorfor jeg ikke får lyd når jeg bruker headset?

- Spiller av en sang med headset

- Kommer ikke lyd, skjønner ikkeno

- Tar ut headsetet, kommer lyd, skjønner ikkeno.

 

:)

 

Sykt irriterende.. Har re-starta PCen så det er det ikke. Kan jo teste med et anna headset.

 

EDIT: NAAAJ! Det var headsettet.. :(

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Intel® Core™ 2 Duo-prosessor T8300 (2,40 GHz, 800 MHz FSB, 3 MB L2-buffer) [inkludert i prisen]

 

Intel® Core™ 2 Duo-prosessor T9300 (2,50 GHz, 800 MHz FSB, 6 MB L2-buffer) [legg til 840.00 kr eller 43,-/måned-1]

 

Intel® Core™ 2 Duo-prosessor T9500 (2,60 GHz, 800 MHz FSB, 6 MB L2-buffer) [legg til 2,940.00 kr eller 151,-/måned-1]

 

 

 

Er 840kr verdt en oppgradering til Intel® Core™ 2 Duo-prosessor T9300? T9500-oppgradering til 2940kr er uaktuell.

Lenke til kommentar

Jfr Forbrukerkjøpsloven har du innen 2 år etter den dato du overtok varen rett til å reklamere på mangler ved varen, med mindre varen er ment å vare vesentlig lengre enn 2 år, da er reklamasjonsretten 5 år. Rettspraksis har vist at 5 års reklamasjonsrett kommer til anvendelse for bærbare datamaskiner.

 

Begrepet "mangler ved varen" er noe vagt definert (se Forbrukerkjøpsloven §15) og vidt omfattende, men det er svært sjelden du kommer borti ett problem med en vare som ikke dekkes av reklamasjonsretten, men som ville vært dekket av garantien. Kort sagt er det meste som ikke forårsakes av deg eller en tredjepart eller andre forhold utenfor både din og selgers kontroll, og som ikke må regnes som normal slitasje, dekket av reklamasjonsretten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...