Gå til innhold

En liten test av Neonode N2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I emailen jeg fikk etter å ha snakket med kundeservicen fikk jeg beskjed om å sende en kopi av fakturaen fra UPS.

 

Tok og scannet den inn med en gang og sendte som vedlegg på epost. Fikk en email like etterpå med bekreftelse på at det var mottatt og at de skulle ordne resten.

9494898[/snapback]

De skulle sende meg en e-mail også, men jeg har ikke fått den enda. Har du e-mail adressen deres? Bortsett fra vedlegget - hva skrev du i e-mailen?

Lenke til kommentar

Har forresten fått T9 til å fungere på norsk. :)

Den er riktignok ikke komplett, men mye bedre enn ingenting.

 

Det du gjør er å sende en mms til deg selv med T9-filen. Åpne MMS-meldingen og hvis du går på valg (høyre "sweep") så kan du lagre filen hvor du vil. Plasser den da under T9-mappen og du er i mål.

Bare husk å merke T9Norwegian som et standardspråk (eller favorite het det kanskje) under innstillingene for meldinger.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått regning fra UPS enda.

Telefonen min har faktisk ikke fungert siden jeg fikk den 4. september.

Ca 30 sekunder etter oppstart fryser den og rebooter\restarter. Har prøvd 2 forskjellige firmware.

 

Tok kontakt via skjemaet på neonode.com samme kveld som jeg fikk den, men fikk aldri respons. Da jeg kontaktet dem via telefon den 6. var de derimot veldig behjelplige, og fant ut at jeg skulle få tilsendt et nytt minnekort som visstnok kunne fikse problemet.

Jeg hadde ikke oppgitt annet enn fornavn og email\mobil-nummer, og spurte derfor om de visste hvor kortet skulle sendes, noe de visstnok gjorde.

 

Jeg venter fremdeles på minnekortet, og har testet et annet kort som jeg hadde liggende uten hell.

Tenker jeg bør ta kontakt igjen snart, og heller via mail enn over telefon sånn at jeg er sikker på at de får med seg hva som har skjedd. De var nemlig veldig interessert i å finne ut hva problemet var... :|

Lenke til kommentar
Har forresten fått T9 til å fungere på norsk. :)

Den er riktignok ikke komplett, men mye bedre enn ingenting.

 

Det du gjør er å sende en mms til deg selv med T9-filen. Åpne MMS-meldingen og hvis du går på valg (høyre "sweep") så kan du lagre filen hvor du vil. Plasser den da under T9-mappen og du er i mål.

Bare husk å merke T9Norwegian som et standardspråk (eller favorite het det kanskje) under innstillingene for meldinger.

9499038[/snapback]

 

Hvor finner man denne filen?

Får man norsk som meny språk til denne?

Endret av stiose
Lenke til kommentar
Har forresten fått T9 til å fungere på norsk. :)

Den er riktignok ikke komplett, men mye bedre enn ingenting.

 

Det du gjør er å sende en mms til deg selv med T9-filen. Åpne MMS-meldingen og hvis du går på valg (høyre "sweep") så kan du lagre filen hvor du vil. Plasser den da under T9-mappen og du er i mål.

Bare husk å merke T9Norwegian som et standardspråk (eller favorite het det kanskje) under innstillingene for meldinger.

9499038[/snapback]

 

Hvor finner man denne filen?

Får man norsk som meny språk til denne?

9510407[/snapback]

Norsk T9 finner du her. Men jeg har ikke fått den til å funke, selv om jeg sendte den som MMS til meg selv og lagret den i T9-mappa. Jeg får kun opp engelske ord når jeg skriver. Må jeg gjøre registerendringer eller noe?

 

Norske menyer finnes foreløpig ikke hvertfall.

 

EDIT: Retta på linken

Endret av Richie
Lenke til kommentar
Har forresten fått T9 til å fungere på norsk. :)

Den er riktignok ikke komplett, men mye bedre enn ingenting.

 

Det du gjør er å sende en mms til deg selv med T9-filen. Åpne MMS-meldingen og hvis du går på valg (høyre "sweep") så kan du lagre filen hvor du vil. Plasser den da under T9-mappen og du er i mål.

Bare husk å merke T9Norwegian som et standardspråk (eller favorite het det kanskje) under innstillingene for meldinger.

9499038[/snapback]

 

Hvor finner man denne filen?

Får man norsk som meny språk til denne?

9510407[/snapback]

Her lastet jeg opp mange språk.

Lenke til kommentar
Norsk T9 finner du her. Men jeg har ikke fått den til å funke, selv om jeg sendte den som MMS til meg selv og lagret den i T9-mappa. Jeg får kun opp engelske ord når jeg skriver. Må jeg gjøre registerendringer eller noe?

 

Norske menyer finnes foreløpig ikke hvertfall.

 

EDIT: Retta på linken

9510721[/snapback]

Har du valgt T9 Norsk som favorite da?

Lenke til kommentar
Norsk T9 finner du her. Men jeg har ikke fått den til å funke, selv om jeg sendte den som MMS til meg selv og lagret den i T9-mappa. Jeg får kun opp engelske ord når jeg skriver. Må jeg gjøre registerendringer eller noe?

 

Norske menyer finnes foreløpig ikke hvertfall.

 

EDIT: Retta på linken

9510721[/snapback]

Har du valgt T9 Norsk som favorite da?

9510737[/snapback]

Jepp

Lenke til kommentar
Nå har jeg også fått regning fra UPS på 993,-. Og det blei sendt til den gamle adressen min. Har sendt mail til Neonode, så får håpe det ordner seg.

9498532[/snapback]

Da ordna det seg. Fikk svar fra Neonode i går. Sendte med kopi av ups-regninga i vedlegget når jeg svarte på mailen gjen på morran i dag, og nå fikk jeg brev fra ups i postkassa, stemplet med "Betalt" :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...