Gå til innhold

En liten test av Neonode N2


Anbefalte innlegg

Okay, bare lurte. :)

Bruker full hele tiden. Får heller skru ned litt hvis det begynner å bli lite batteri igjen.

9379508[/snapback]

Har ladet min for 2. gang nå.

Den varte i rundt 1 døgn for meg første gang. MP3-spilleren var i bruk i rundt 2 per timer, 20 minutter taletid og en god del fram og tilbake for å teste telefonen.

 

Det er jo trossalt Windows CE på den og generelt så sluker jo slike telefoner strøm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Formulerte meg litt feil... Dette programmet legger man inn på pc'en, og man kan ta backup av telefonen, og skrive melding fra deg på pc'en og slikt.

 

Jeg gjør dette med min qtek 8310, og der kan jeg også bruke outlook, noe som også går ann på N2, derfor lurte jeg.... Men hvis ingen vet, og ingen har lyst til å prøve, så må jeg sende en mail til søta bror.

 

edit: bare å si ifra hvis noen vil prøve, så kan jeg stille med software...

og også gjerne prøve å bruke telefonen med gladpack/plastfolie på skjermen.

 

edit2:

Programmet funker mot mobiler med Windows mobile 2002 og senere... Så, hva er N2 basert på?

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
edit2:

Programmet funker mot mobiler med Windows mobile 2002 og senere... Så, hva er N2 basert på?

9379802[/snapback]

Neonode bruker Windows CE 6.0 med brukergrensesnittet Neno på toppen. For at programmer skal fungere må de bli portet (kilde for programvare: redneo.com). Det er få programmer som fungerer på N2 foreløpig, så vidt jeg vet var N1(m) basert på CE 5.0 med et annet .NET framework. Og for ordens skyld: windows CE er ikke det samme som Windows Mobile. Du kan si at CE er kjernen til både Windows Mobile og Neno, derfor fungerer ikke mobile programmer på Neonode.

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe med med å få mms-funksjonen til å virke?? Har mottatt og installert settingene fra Tele2, men får bare en melding hvor det står "Failed to connect to the internet."

Leste at man måtte "huke" av for at man skulle motta og sende mms automatisk, men hvor er det?? Eller er det noe annet som er feil??

 

:cry:

Lenke til kommentar
Greit, har egentlig ikke så lyst til å kjøpe fra nettbutikk, men hvordan blir det da med garanti? Må mobilen sendes tilbake til nettbutikken dies? Eller har de en ordning med mobil reperatører i Norge?

9384423[/snapback]

Somebody that want's to answer my question?

9391016[/snapback]

Of course! Etter hva jeg vet så reparerer Neonode telefonene sine selv. Dette vil de nok gjøre selvom de evt. kommer til å bli solgt i Norge. Har ikke hørt noe om en avtale med et annet verksted. Neonode gir jo garanti på telefonene sine.

Lenke til kommentar
Greit. Så du har kun det lille feltet øverst hvor du kan se hva du skriver?

9395077[/snapback]

Kun det feltet, ja. Hvis du skriver en kort melding får du en linje med stor skrift. Skriver du en lengre melding blir skriften i den hvite boksen mindre så du får plass til to linjer. Du kan også trykke på "Preview" hvis du har skrivd en lang melding og vil lese den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...